nog lekker op vakantie naar.... Spanje!

Het klinkt misschien gek, maar volgende week ga ik nog heerlijk met mijn man een weekje naar Spanje. Heb er zo'n zin in!
Het is de laatste week dat ik mag vliegen, dus ik gebruik mijn verlof om nog even naar mijn zusje te gaan die in Madrid woont. Even bijkletsen, lekker de stad bekijken, op terrasjes zitten en lekker eten. Ik denk dat als de kleine er is ik daar geen tijd voor heb!
Ik was een beetje bang dat de vk het niets zou vinden, zo laat nog vliegen, maar ze zegt dat ik groot gelijk heb, dat ik heerlijk moet gaan genieten.

Ik ben dus nu niet bezig met een ziekenhuiskoffer, maar nog met een vakantiekoffer...

Zijn er nog meer mensen die er nog even tussenuit gaan?

groeten,

Erica

Hallo Erica,

Je bent niet de enige, hoewel we niet met het vliegtuig, maar met de auto zijn gegaan.
Zondag ben ik teruggekomen van 5 dagen Praag (nu 35 weken zwanger) heerlijk genoten van de laatste keer weg met mijn man zonder oppas regelen enzo.
Het is me heel goed bevallen, je word nergens als toerist aangesproken want niemand verwacht dat je zo zwanger nog door een stad gaat lopen als je er niet woont. Heerlijk!

Geniet van Madrid, veel plezier!

Belle

oh wat heerlijk zeg nog even weg!!!
Wij hebben het toen ik zwanger was van de oudste ook gedaan, zwanger van de jongste zijn we ook met 36 weken nog weg gegaan (wel in eigen land overigens), deze keer komt het er helaas qua tijd gewoon niet meer van ....

Heel veel plezier, geniet ervan.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan