Nog leuke plannen met pasen??

Gaan jullie nog wat doen met pasen?
1e paasdag zijn we bij mijn ouders en 2e paasdag bij mijn schoonouders. Ik vind het wel erg leuk, want dit is het eerste jaar dat onze oudste het allemaal bewust meekrijgt. We gaan dus met hem ook lekker paaseitjes zoeken.
En ik ben heeeeeelemaal gek op paaseitjes (de chocolade dan he) dus ik ga me daar lekker op uitleven :D

Hoi hoi,
eerste paasdag moet mijn vriend werken, gaan we misschien 's avonds bij mijn ouders eten. 2e paasdag is hij vrij en gaan we paasbrunchen bij zijn ouders. Dat is in iedergeval de planning of het allemaal door gaat is de vraag, want zowel mijn beste vriendin als mijn schoonzusje zijn vandaag uitgerekend dus er zouden ook met pasen 2 baby's geboren kunnen worden hihi. Ben benieuwd!
liefs,
Mar

Hoi hoi,
eerste paasdag moet mijn vriend werken, gaan we misschien 's avonds bij mijn ouders eten. 2e paasdag is hij vrij en gaan we paasbrunchen bij zijn ouders. Dat is in iedergeval de planning of het allemaal door gaat is de vraag, want zowel mijn beste vriendin als mijn schoonzusje zijn vandaag uitgerekend dus er zouden ook met pasen 2 baby's geboren kunnen worden hihi. Ben benieuwd!
liefs,
Mar

heyhey!

Wij gaan eerste paasdag gourmetten, en 2e paasdag misschien even naar het strand! Hihi ja lekker zonnebaden enzo!! Wat denken jullie zou k erg bruin terug komen?!

Liefs Marianne

heyhey!

Wij gaan eerste paasdag gourmetten, en 2e paasdag misschien even naar het strand! Hihi ja lekker zonnebaden enzo!! Wat denken jullie zou k erg bruin terug komen?!

Liefs Marianne

Spannend marjolein, 2 baby's die op het moment van geboorte staan. Wel leuk!

Marianne: ik denk dat je super bruin terug komt......van de modder, want er is veel regen voorspelt, helaas.

Veel plezier in ieder geval voor iedereen!

Terug
Bovenaan