Nog maar 1 fles????

Hoi..

Ben gisteren weer naar het CB geweest...
En jawel mijn ventje was inmiddels 68 cm en maar liefst 8810 gram!!!
Maar nou zeiden ze tegen mij dat ik Dawin in principe nog maar 1 fles hoef te geven aangezien hij..

'smorgens pap
tussendoor een fruithapje
'smiddags een broodje
tussendoor een liga of 2 langevingers
'savonds avond eten krijgt..
en dan zou de laatste fles zijn als hij gaat slapen...

Ik vind het prima al wilt meneertje toch echt een fles extra (krijgt ie ook) hihi..

Bij wie van jullie is dit ook zo? of juist niet?
Dawin is nu:

liefs bianca

Hi,
Ik weet het niet zeker, maar moet je kindje niet aan een minimale hoeveelheid melk zitten per dag?
Lijkt me raar dat je kindje nu nog maar 1 fles hoeft, hij is nog zo jong?!
X

Ja dat dacht ik ook.
En net wat je zelf zegt, als hij een fles extra wilt dan geef je hem dat toch lekker.
Ik vind het weer zo'n rare actie van het CB.

Als Dawin nog niet genoeg  heeft aan een fles op een dag, zou ik het lekker blijven geven.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Het lijkt mij ook vreemd hoor.
Trouwens,moeten ze dan ook geen extra vitamines krijgen?Vitamine D en K als ik me niet vergis.Dat is volgens mij als ze minder dan 600 cc flesvoeding krijgen.
Dan hadden ze je daar toch ook op attent moeten maken?
Maar zeker weten doe ik het ook niet hoor,ik zou het toch eerst nog even navragen.
Groetjes Tanja

Hoi...

Nee heb het echt goed gehoort van het cb..
Omdat ook door de pap de melk zit   hoeft ie nog maar 1 fles want in brood zitten ook de vitaminen etc..
Maar ook ik zef ben van mening dat hij nog meer melk nodig heeft hoor dus vandaar dat hij dat ook nog gewoon krijgt, vandaag had hij 3 flessen op en de rest en hij ligt nu heerlijk tevreden en voldaan in zijn bedje..
Dus denk zelf ook dat die "extra'fles nodig heeft..

liefs bianca

Gelijk heb je.
Gewoon doen wat jij denkt dat het beste is voor je kleine.
Ligt het aan het gewicht of de leeftijd dat 1 fles genoeg is?
delano heeft nl.reflux dus verheug me stiekum wel een beetje op wat meer vaste voeding....hopende dat ie dat beter binnen houdt.
Groetjes Tanja

Terug
Bovenaan