nog maar 1 maand tot uitreken datum

hee hee dames
we zijn allemaal al even aan het aftellen... voor mij is van daag officieel de laatste maand in gegaan... wat een rare gedacht dat er al 8 maanden op zit... en wat is de tijd snel gegaan...

het nog het idee dat we gisteren samen hier zaten te wachten vol spanning wat de test zou zegen...

Hey meid,

Spannend he die laatste maand! De tijd is omgevlogen en nu nog maar genieten van die laatste trapjes en toch weer niet kunnen wachten tot die kleine er is..

Succes!

Ja, leuk hè. Voor mij is het over 2 dagen zover dat de laatste maand ingaat, maar aan de andere kant ... over 1,5 week mag het al weer thuis geboren worden.. Dan komt het allemaal wel heel erg dichtbij.
Ben nu druk bezig om alles weer schoon te maken, krijg er zo weer echt zin in.
Behalve de bevalling, als ik daar weer aan denk, krijg ik een weeeig gevoel in mijn buik. En dit terwijl mijn bevallingen prima waren verlopen, op die weeenstorm na.. Aarggh..
Nou ja.. het is maar een paar uur en dan hebben we onze wonder in onze armen moet ik maar denken.

Iedereen heel veel plezier de laatste weken!

Hallo,

Spannend he? Vooral mijn man is al helemaal zenuwachtig aan het worden. Hij is bang dat de kleine te vroeg geboren wordt.

Wat mij betreft prima als de baby 1 of 2 weken eerder komt, met die warmte wil ik ondertussen wel eens van mijn dikke enkels af ;-) hiihi...

Mijn jongste is 2 weken na datum geboren en nummer 1 was 3 dagen te vroeg. Je weet het nooit wat de kleine zelf beslist...

Gr,
Mariska1973

Terug
Bovenaan