Nog maar 2 maandjes en dan is het zover!

Hallo!

Ik ben 1 december uitgerekend en heel erg nerveus voor wat er gaat gebeuren. Gelukkig hebben we nu alles af en in huis!

Zijn jullie al nerveus?

Groetjes Marlies

Spannend hé! Ik ben 4 dec uitgerekend en ben de weken aan het wegkijken omdat het allemaal nu een beetje zwaar wordt. Veel last van maagzuur waardoor ik heel erg slecht slaap en dan overdag ook nog een kindje rondlopen van 3 dan heb je het op den duur gewoon gehad hahaha. Suc6 met de laatste weken.

Ja inderdaad...SPANNEND!!!
Ik ben 21 december uitgerekend....maar nog druk met de verbouwing op zolder en dan kunnen we pas de babykamer afmaken... Ik begin wel echt vreselijk de zenuwen te krijgen van alles wat er nog gedaan moet worden...
Ik voel me wel heel erg goed! Slaap elke avond prima en op wat pijn in mijn rug af en toe na, heb ik geen klagen!! Heerlijk! Ik werk nog steeds 30 uur en ook mijn studie loopt nog goed. En dan mijn gezin nog ook...het is wel druk! Ik ben de afgelopen weken dan ook geen grammetje meer aangekomen...maar de baby wel en daar gaat het om !!

Vanavond partneravond van de zwanger en fit lessen. Hebben jullie dat ook gehad?

Ben zo benieuwd wanneer de eerste 'december-mama' gaat bevallen!!

Groetjes Brigitte

Ik ben blij als hij geboren is!
Ben er nu al klaar mee en zit totaal niet lekker in mijn velletje! Nog 4 weken werken dan begint mijn verlof ik kijk er naar uit!

Wat leuk dat je ook 1 december uitgerekend bent! Ik ook.
Is dit je eerste kindje?
Ik ben zwanger van de tweede. Heb een zoontje van 2 jaar.
Ben opzich niet echt nerveus. De vorige keer ben ik vrij snel bevallen dus de vk zei vandaag al dat ik als de weeën beginnen tzt ik wel vlot moet bellen.

Gezellig dat je meekomt kletsen.

Groetjes Danielle

Hey!

Ja dit is mijn eerste kindje! En ik kan haast niet wachten. Ik heb eigenlijk een hele goede zwangerschap! Helemaal geen klachten! Ik zit sinds 30 weken ongeveer ook pas lekker in mijn vel. Maar dat gaat van zelf over Miklery. Er komt natuurlijk ook wel heel wat op je af! En dan moet je ook nog werken! Gelukkig ben ik nu lekker vrij! Maar moe ben ik nu wel hoor.. Ik hou de dagen minder goed vol dan eerst! Hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan