Nog maar 2 weken !

Goedemorgen !

Realiseerde me opeens dat ik nu alweer 10 weken zwanger ben en nog maar 2 te gaan heb en dat het eerste gedeelte er alweer op zit !! wat gaat het snel !
Dan zou je je weer goed moeten gaan voelen ! Alhoewel het gelukkig een stuk beter gaat dan een paar weken geleden! Hoe voelen jullie je !? merken jullie ook al verschil !?

Ik merk ook dat ik wat rustiger ben in mijn gedachtes.. het was voor ons zo'n schok omdat het absoluut niet gepland was. Was er erg negatief over of ik het wel wilde enzo.. maar afgelopen week/2 weken merk ik dat die gedachtes (gelukkig) aan het afzwakken zijn. En betrap me erop dat ik aan het fantaseren ben over later... grrappig om dat vershil zelf op te merken..

Nou moest het even kwijt :)

Fijne dag vandaag !

Liefs !

nou moet zeggen vandaag is het de eerste dag sinds weken en dat k zwanger ben dat kweer vroeg op moest voor school vreselijk! ben nog zo duf als wat en heb zowaar de 1e keer overgegeven.. kan echt niet tegen dat vroeg uit bed gaan en dan ga kdus overgeven alleen als k zwanger ben. vanavond werken nou geloof me om 23.00 ben kvolgens mij op... en dan nog het idee om morgen weer vroeg op te moeten. sorry maar heb echt zoiets van blehhhhhhh wat een dag!!!
hoop dat het weer went school/werken en vroeg op..........pffffffff ben net een nootje!!!
sorry maar moet ff klagen! en dan ben knog maar 7,5 week dus duurt nog 3,5 week eer ik me hopelijk wat beter ga voelen wat duurt dat dan nog lang..............

Ik hoef nog maar een paar dagen (zaterdag 12 weken) en dan ga ik t volgende deel in en ik moet zeggen dat ik al wel verschil merk. Ben niet meer zo misselijk en ook niet meer elke dag en de moeheid begint ook af te nemen.

@ mama van lot; klagen mag hoor en ik ken t wennen aan t vroege op staan wel. Mijn zoon is ook gister weer begonnen en ik heb er ook nog moeite maar ik denk dat dat vooral komt omdat ik dat 6 weken niet heb gehoeven. Hoop dat je er snel aan wennen kan.

xx

@mama van Lot:weet precies hoe je je moet voelen.mn dochter gaat volgende week voor het eerst naar school,moet dan ook om 7 uur uit bed,want hebben ook nog een mannetje van 11 mnd.daarnaast heb ik ook regelmatig avonddiensten tot 22 of 23 uur.(werk in de ouderenzorg bij dementerende)
zeker na een avonddienst ben ik de volgende ochend niet uit bed te slaan.zoontje is wel vaak om 7 uur wakker maar blijf toch vaak tot tegen 8 uur in bed,maar vanaf volgende week kan dat dus niet meer,ben sochends ook zo gaar en moeilijk op gang te komen.pfff...maarja idd hopelijk went het snel,ben nu 7 weken dus duurt ook nog wel effe tot de 12 weken grens
liefs jootje

Terug
Bovenaan