A
Anoniem
Guest
nog maar 38 dagen en dan is onze kleine meid er(ongeveer kan ook wat eerder of later)
ik zeg het maar in dagen wat als ik het in weken zeg klinkt het nog zover weg haha...
wat gaat de tijd eigenlijk snel..
ik weet nog als de dag van gister dat ik de test deed,23juni om 14:00 (de dag dat ik mijn verjaardag vierde)ik moest zondag 24juni eigenlijk mijn ongi dag hebben(na 1r ronde stop van pil),maar had zo,n apart gevoel ik mn lichaam ik wist dat er wat anders aan me zelf was en aan mn lichaam...
dus ik een test gehaald bij de kruidvat en heb het rond de klok van 14:00 gedaan was wel heel zenuwachtig ook ivm een eerdere miskraam(raakte toen zwanger door de pil) toen gaf de test pas na 7weken positief aanmaar goed ik ging toch maar na de wc en plaste over de test heen voordat ik de 1e streep goed zag vloog ook het 2e streepje er meteen bij opik schrok me kapot en wist ff niet of ik moest lachen of huilenen rende gouw naar mn schatje op de bank die half lag te slapen en van te voren al zei nee man je kan niet al zwanger zijn nu in de 1e ronde haha dus wel....
ik zeg hee word is wakker... ik heb net een test gedaan, en keek hem aan met lichte tranen in mn ogen (van blijdschap natuurlijk he) hij zegt:nee he en ik zeg JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ben zwanger.....wij beiden helemaal happy en konden het beide eigenlijk nog niet geloven,we spraken af dat we die avond nog niks zouden zeggen tegen de familie,want ze wisten niet eens dat we gestopt ware met de pil wilde dit die avond gaan doen haha....
wel was het moeilijk voor mij om die grote lach voor me te houden en me mond dicht te houden hier over ik was zo BLIJ en GELUKKIG.....
nou ik de maandag de vk gebeld en kon pas 4weken later terecht duurde zo lang dus ik ook maar de gynecoloog gebeld ivm de miskraam en kan daar dus een week eerder terechtalles zag er super uit maar ja toch die onzekerheid nog,gelukkig was een week later de afspraak bij de vk en ik had haar niet verteld dat ik ook al bij de gyn was geweesten kreeg dus weer een echoook toen was alleen super en met 12weken mocht ik weer terug komen ook toen zag het er super uit.....toen konden we eindelijk een beetje gaan genieten.....
verder is de zwangerschap super verlopen weinig klachten gehad behalve de dikke buik en de strepen die er op komenvind ze afschuwelijk maar ja kan niet alles hebben he
nou moet je naar gaan zit nu in mn laatste weken van de zwangerschap terwijl ik vorig jaar nog geen idee ervan had haha.......
ik moet wel zeggen ben het nu wel zat bah ze mag er nu wel uit komen hihi maar goed nog even een paar weken wachten (of niet)
ik ga maar stoppen want anders is dalijk de hele pagina vol haha
groetjes patricia