Nog maar 5 daagjes werken.....

Ja jullie lezen het goed. Ik hoef nog maar 5 daagjes te werken en dan ben ik tot januari thuis...... Echt super. Ik werk op een peuterspeelzaal en volgende week is de laatste week voor de vakantie en daarna is het nog 6 weken tot de uitgerekende datum dus ga ik niet meer werken,  ik zou natuurlijk nog 2 weken mogen werken  maar 12 weken vrij voor de uitgerekende datum vind ik ook wel relaxed.

Dus het is nu echt aftellen. En dan heb ik het nog heel druk met allemaal spullen kopen voor de baby. Dat had ik wel een beetje uitgesteld.

Zijn er meer  meiden in deze luxe positie??

Groetjes Belle

heerlijk zeg!! Ik moet nog 5 weken en 2 dagen en ben nu al aant aftellen. Ik heb een kantoorbaan dus fysiek is het nog wel te doen, maar ik merk dat ik toch wel heel vaak zo voor me uit zit te dromen over van alles en nog wat haha.

Geniet er maar van ennuhh..... denk af en toe is aan ons werkpaarden hihihi.

gr. Peet
(27+6 wk)

Hoi Belle,

Ik ben ook een vrouw in zo'n 'luxepositie', pas in januari 2009 ga ik weer aan het werk. Alleen bij mij helaas noodgedwongen. Door ernstige bekkenklachten kan ik bijna  niet meer lopen, werken lukt dus ook niet meer.
Ik zie er dan ook gigantisch tegenop om al die tijd voor de bevalling thuis te zitten. Ik kan bijna niets, geen leuke dingen ondernemen, niet lekker shoppen voor de baby. Alleen veel plat liggen en gedoseerd een beetje bewegen en kleine dingetjes doen.
Ik wou dat ik nog lekker 6 weken had kunnen doorwerken maar helaas. Niet voor iedereen is het dus zo'n 'luxepositie'....
Maar ik wens jou natuurlijk wel een heerlijke tijd toe, ik hoop dat je geniet!

Groetjes, Irene

Ik ben (noodgedwongen) thuisblijfmama. Tot een jaar geleden werkte ik op een kdv en psz, maar moest wegens bekkeninstabiliteit stoppen met werken. Ik ben dus al een poosje thuis.

Groetjes,
Nelly.

Ik ben al vanaf half februari thuis i.v.m. de zwangerschap en sinds een week of 2 eindelijk weer een beetje aan het werk. Drie keer per week 2 uurtjes kantoor bezigheden, meer dan dat zal het niet worden ook tot mijn verlof eind augustus. En dan hopelijk in januari weer echt beginnen met werken .. :)

Groetjes,
Anne

Hey,

Wat het werk betreft mag ik ook niet klagen. Ik hoef nog maar tot half augustus aanwezig te zijn op mijn werk. (Terwijl ik anders pas half september met verlof zou gaan)
Ik werk nu twee keer een avond van 3 uurtjes in de week en doe dan alleen administratief werk. Dit allemaal in overleg met de bedrijfsarts. Ik moet dan ook in week 30 van mijn zwangerschap stoppen met werken. Voor mijn werk erg vervelend, maar gezien mijn verleden met mijn zwangerschappen moet ik het gewoon lekker rustig aan blijven doen. Heel vervelend voor mij dus. En dan kunnen we dus zeggen to volgend jaar. Want natuurlijk nemen we nog even een weekje najaarsvakantie er achter aan. Dus ergens in januari zien ze me wel weer terug.

Heerlijk zo'n lange vakantie. En lekker alle feestdagen vrij. (Ook k werk in de zorg en dat gaat 24/7 door.) Ik heb er nu al zin in. Van mij mag het snel oktober zijn.

Claudia

Terug
Bovenaan