Nog maar 99 dagen te gaan!!

Hey dames,

Zo hé, wat gaat het snel. Vandaag officieel onder de honderd dagen!! Nog maar 99 te gaan. Nog maar 10 weekjes werken en dan al VERLOF!!!

Vandaag de hele dag heen en weer naar het ziekenhuis rennen voor een glucose curvedag! Dit ivm een beetje overgewicht ;-)!!
Wel een gedoe hoor. Moet er 4 keer heen.
Ook gaan we vanmiddag alles regelen ivm de erkenning. Dus al met al weer een druk dagje zo vlak na de feestdagen. Maar goed, wel allemaal voor ons meisje.

Liefs Sonja

Het gaat snel he?! Ik ben er nog helemaal niet zo mee bezig moet ik bekennen. Eerst de 1e verjaardag van ons menneke (14 januari) en dan toeleven naar de carnavalsvakantie. En dan nog maar een paar weken werken (meen begin maart) en dan heb ik verlof.
We zijn wel druk aan het kamertje bezig, dat begint voor mijn gevoel wel tijd te worden (ook omdat we nu allebei vakantie hebben, dus alle tijd omte schilderen terwijl Tijn niet in huis is (vandaag naar de opvang, morgen naar mn ouders). Vandaag witten, morgen 1 muur groen. Bedje hebben we vorige week opgehaald (marktplaats), nu nog een kast zien te vinden (commode gebruiken we van Tijn, moeten even kijken of we m tijdelijk bij nr 2 op de kamer zetten, maar das maar een klein kamertje, dus weet het nog niet...) Verder hebben we denk ik nog wel alles in huis. Het is nog maar een jaar geleden voor ons, dus een kwestie van alles van de zolder toveren.
Je hebt een drukke dag zeg! Ik heb zelf ook overgewicht maar nog niets gehoord over een test of zo, nu niet, vorig jaar ook niet. Maakt misschien wel verschil dat ik al een medische indicatie heb en al bij een gynaecoloog kom?

groetjes Natasja

Het gaat enorm snel! Ik moet nog 114 dagen en kan niet wachten tot het zover is! Al heb ik flink wat onrust daar we nog voor die tijd willen verhuizen. Maar dan wel eerst een huis vinden... Het kamertje is wel al gekocht maar nog niet opgezet en dat frustreert me! Zoveel spullen gekregen van familie, zowel nieuw als gebruikt, en nergens plaats om het mooi klaar te leggen.
Dan nog eens het probleem: wat moeten we voor kleertjes kopen voor de eerste dagen? Warm of juist niet? Lange mouwen of korte mouwen? Broekjes met voetjes of zonder voetjes? Mmm, toch maar eens een onderwerp over starten...

Ik kan niet wachten tot die kleine mup er is. Afgelopen maandag naar Ikea en Babydump geweest. Ik heb inmiddels het bedje al opgemaakt (hoezo? Nestdrang). Helemaal roze.! Nieuwe lampen hangen al en in de commode liggen al kleertjes. Roze aankleedkussen ligt er ook al.
Nu nog de gordijnen en een plank bevestigen en dan is het klaar! en dan moet je nog 17 weken!

Heel erg, maar wij hebben nog helemaal niks gedaan, behalve dan kinderopvang geregeld, en 2 babypakjes gekocht. Nou scheelt het dat we alles op zich wel in huis hebben van de vorige twee, we moeten het "alleen nog maar" neer te zetten / wassen.

Ik ga pas beginnen als onze inbouwkast gemaakt is, dat zal eind januari, begin februari zijn. Dan ga ik alles wassen, in de kasten leggen, bedje neerzetten, en kijken wat ik nog moet kopen.

Ik wil voor 34 weken klaar zijn, dan ga ik ook met verlof en kan ik die laatste weken lekker genieten van mijn gezinnetje. Hihi, ik hoef nog maar 8 weken te werken, nog 21 diensten en dan heb ik verlof!!!!

He Sonja moet je naar het ziekenhuis voor de glucose?? ik kan gewoon het doen bij de verloskundige of loop je al bij een gyneacoloog, dan had toch ook de huisarts het kunnen doen???
Ik moet in januari 3 x op een dag naar de verloskundige voor mijn glucose.
Vertel even of die van jou goed was???
Bij mijn vorige 2 zwangerschappen waren ze prima dus ik ga er vanuit dat het nu weer goed is.

Ja ik moest ervoor naar het ziekenhuis :-(!!
Ondanks dat ik bij een VK loop. Ik vond het echt een gedoe, maar ja. Alles was prima.
'S ochtends nuchter 4.4, uur na ontbijt 5.8, uur na lunch 5.4 en 's avonds na het avondeten 4.8.

Ik moest met 22 en 28 weken zo'n curve laten prikken. Maar aangezien ze het vergeten!! waren is het dus pas voor de eerste keer gebeurt met 26 weken. Ik hoop dus dat het zo goed is en ik niet nog een keer hoef. Ach we zien wel...

Succes Bobbian!!

Liefs Sonja

Terug
Bovenaan