nog maar een keer uit eten met zijn 2

Hey dames,

Heb net besloten om nog maar 1 keer voor de aller laatste keer uiteten te gaan met mijn aanstaande papa. Ik word gek van het thuis zitten, en uiteten is niet zo vermoeiend als een middagje shoppen. Dus dan ben ik er weer ff uit gelukkig.

MOrgen heb ik controle bij vk, en waarschijnlijk worden we doorverwezen naar gyneacoloog voor in te leiden. Hoop echt dat het direct kan, maar die kans is schijnbaar vrij klein.

Ochja we zien het wel....

liefs en knuff en kop OP MEISJESSSS

Nog ff en dan hebben we allemaal onze kleine wondertjes in de armen!!!!!!

40+3

Hoii Heppy,

Geniet er lekker van samen met je man.
Daarna kan het wel weer even duren :)
Laat je weten hoe de controle was morgen? Ik hoop dat je doorgestuurd wordt. Ik heb vanavond ook controle en waarschijnlijk ga ik gelijk een afspraak maken bij gyn. Dus we zitten een beetje in dezelfde situatie. Hoe dan ook binnen een week zien we hoe dan ook onze kleine wondertjes.

Veel plezier met je etentje.

Liefs, Liselotte

Heej Heppy,

Wat een goed idee om die afleiding even te zoeken. Ik heb ook mentaal een switch gemaakt afgelopen zondag. Ik stel me er nu op in dat het nog wel even gaat duren en ik yen vandaag heerlijk een dagje bij mijn ouders. Die hebben me opgehaald en ik word straks weer prinsheerlijk thuisgebracht.

Even een verandering van omgeving, ik durf te wedden dat dat ook 'helpt' zeg maar!

Nou hopelijk ben je nu ECHT snel aan de beurt, ik duim voor je!

Liefs

Blossom
38+6

thnx dames.

Eten was heerlijk!
Daarna nog ff lang geweest bij mijn schoonouders (die hypernerveus rondrennen hahaha).

Ik laat zeker even weten hoe het morgen gaat. Heb om 16u de afspraak.

@ Liselotte: Hoe was het gegaan???

@ Blossom: ik weet hoe shit en moeilijk het is om afleiding te zoeken en te vinden. Maar het helpt echt, al gaat de tijd er alleen al maar wat sneller door!

Liefs

@heppy en blossom: goed dat jullie de afleiding proberen te zoeken. Het is heel makkelijk om maar thuis te blijven hangen en dan duren de dagen erg lang. Fijn dat jullie er allebei even uit geweest zijn, je lekker laten vertroetelen kan zo heerlijk zijn!

Wij hebben afgelopen zondag en maandag bij mijn ouders gegeten, dat is ook zo lekker. Maandag was mijn man laat thuis van werk, dus dan is het helemaal fijn dat ik niet alleen hoef te koken, zoon eten geven, zelf eten, boel opruimen etc. Kon gewoon op de bank zitten en het eten staat klaar op tafel en je kunt zo aanschuiven. Ondertussen vermaken mijn ouders zoonlief dus ik kon gewoon heerlijk een boekje lezen, daar kan ik dan zo van genieten. Wat kun je soms gelukkig worden van kleine dingetjes he?! :)

Terug
Bovenaan