nog maar eens groente en fruit

hallo
ik ben nu een aantal weekjes bezigf met fruit en een beetje groente. Olivier vindt het heerlijk. nu een vraagje hij eet een 4 mnd portje fruit op en van groente een half potje. Mag je nu gewoon ook eerder een 6 maanden potje geven, dit voor de variatie , ik weet het echt niet meer of zitten daar weer dingen in die ze nu nog niet mogen. Olivier is nu 4,5 mnd uit

gr Kim

Pfffwwww, ik weet ook niet of er iets anders in zit. Volgens mij is het meer de hoeveelheid en de mate van gepureerdheid (is dat een nederlands woord?). Nog wel uitkijken dat er geen vlees in zit.

groetjes,
Sabine

Sabine, je bedoelt met een duur woord de consistentie (hoop dat ik het goed geschreven heb) .

Volgens mij mag het wel, zolang er geen gluten en vlees in zitten. Of je maakt het zelf!

Groetjes Ilona

als je kindje 4 mnd potjes goed verdraagd,kunnen de 6 mnd potjes ook wel.het is alleen meer en wat minder fijn.ik heb ze voor boas nu ook gehaald,want de 4 mnd hapjes vind ik veel te dun.dat is geen eten maar slobberen.als ik zelf eten maak tegenwoordig prak ik het alleen,ipv pureren.dat eet ie al heel heel goed.dus de 6 mnd potjes gaat ook wel lukken.wat me alleen een beetje tegenvalt is de verschillende smaken.een hoop culinaire hoogstandjes,terwijl wij echt van de aardappelen,vlees en groenten zijn.
groetjes kari

Ja, de lentespinazie met zalm is hier bijvoorbeeld afgekeurd! (Spinazie moet met ei en een bal gehakt), bovendien rook het zo sterk dat Laura al zat te kokhalsen voor ze een hap geproefd had. Jammer!

Terug
Bovenaan