nog maar effe

hoi hoi

nou vandaag weer naar de vk geweest en alles gaat nog precies zo als het moet gaan, okee okee het blijft een flinkerd (ben nu 36 weken en 1 dag)
wel had ik zelf het gevoel alsof ik de laatste 2 weken 5 kilo ofzo was aangekomen ben ik bij de vk blijkt dat ik een kilo ben afgevallen :)
en mijn buik blijft maar groeien ( op navel hoogte al 119 cm en was normaal van postuur voor ik zwanger was)maar ze zei er niks over dus zal wel niet erg wezen. en wat er niet aankomt hoef er ook niet af en tot nu toe ben ik zo ie zo pas 7 kilo aangekomen dus dat valt al mee gelukkig
pfffffff moet nog 4 weken maar heb het gevoel dat het bij mij uit gaat lopen tot 6 weken ondanks dat ie al 2 en een halve week is ingedaald en ik tot nu toe met alles wel voorloop maar ja dat zegt niks natuurlijk.
zijn er meer die een gevoel hebben wanneer het komt.
verder gaat het allemaal wel okee
en wens ik iedereen sterkte met de laatste loodjes nog 1 tot 2 maanden damens dan moeten de meeste toch allemaal wel die kleine in hun armen kunnen houden
nou groetjes en veel liefs jacqie
 
Hoi Jacqie,

Ik ben nu 36 weken en 4 dagen en bij ons is al een hele poule over wanneer het nu komen gaat. Mijn vader en man zeggen dat het eerder komt en mijn moeder en ik zeggen dat het later komt (ben 30 augustus uitgerekend). We zullen zien. Hopelijk krijgen mijn man en vader gelijk, want ook deze baby is al behoorlijk en met die hitte is het ook geen doen. Dus over een week of zo mag het van mij wel hihi.
Ach ja, nu nog even genieten van de tijd saampjes is ook heerlijk, nietwaar?

Succes!

Liefs Mariska 2
 
Terug
Bovenaan