Nog maar even een voorstelrondje voor de herfstwandelaars???

Hallo dames/meiden,

Als ik op datumprikker kijk en ik zie al die namen staan, denk ik..wie is wie nou. Want we hebben natuurlijk her en der ook nog onze "schuilnamen" van de zwangerperiode. En die naam staat nog steeds elke keer vermeld wanneer je hier een stukje schrijft. Verder leek het me ook leuk om voor de wandeling alvast een beetje te weten wie we zijn.
Dus ik dacht...nog even een  kort voorstelrondje.  
Laat ik dan even met mezelf beginnen:
Ik ben Bianca, 29 jaar en getrouwd. Op 27 februari ben ik bevallen van dochtertje Minoux (de X spreek je niet uit...) die inmiddels dus alweer 8 maanden is.  
Ik werk 3 dagen in de week. Verder hou ik  van lezen, winkelen, computeren, van alles met foto's  en bakken.(Alhoewel er van al deze activiteiten de laatste tijd niet zoveel terecht komt.)  Ben verder echt een zon mens.   Uuh, verder kan ik zo snel even niks meer bedenken.
Wie volgt?

Groetjes,Emmy
Groetjes, Bianca

hoi hoi

mijn naam spreekt   voor zich denk ik op de lijst haha.

ik ben patricia ben 23jaar en woon samen met mijn vriend emiel en hij is 27jaar,samen hebben we 3maart een dochtertje gekregen genaamd caithlyn die nu ook al bijna 8maand is pff wat gaat de tijd snel zeg..

we zijn dus niet getrouwd (willen we ooit nog wel) heb mijn diploma,s voor de zorg alleen doe er op het moment niks mee,ben nu bezig met een vraagouder zo dat ik gastouder kan worden voor 2halve dagen en 1hele dag.
mijn vriend werk voor zich eigen dus dat scheeld

mijn hobby,s computeren shoppen met caithlyn en baby zwemmen met caithlyn en savonds chillen op de bank met me ventje haha

liefs patricia mama van caithlyn

heyhey

nou, ik ben dus dominique (do), ben 20 jaar en woon samen met mijn vriend erwin.
sinds 4 februari hebben we een dochtertje die luistert naar de naam Nathalia
over 4 dagen is ze al weer 9 maanden. en met zn 3tjes wonen we in rotterdam- west

mijn hobby's zijn kaarten borduren, computeren, veel dingen met nathalia doen (wandelen, spelen, naar kinderboerderij enz)

ook ik ben (nog) niet getrouwd, wel verloofd en willen dan ook zo snel mogelijk in het huwelijksbootje stappen.

liefs, do

nou ook ik zou me ff voorstellen.

Ik ben Suus en ben 29.
Ik ben op 15-04-08 bevallen van een mooie zoon Noah.
Ik ben getrouwd en heb een super lieve man en hond. ( mag hij trouwens mee, de hond hé)
En verder zullen jullie het wel horen en tijdens de wandeling.

Ziet er inderdaad naar uit, dat het 20 nov word hé, want dan kan ik het vast in mijn agenda zetten, anders is de dag straks al bezet. hahaha

Groetjes suus

hoihoi,

ik ben linda (happydays) en ik ben 31 jaar. en ik woon in haarlem
in april 2007 ben ik getrouwd en in januari hebben wij een prachtige dochter gekregen elounda. (jaja precies negen maanden later hihi)

maandag dinsdag en woensdag werk ik, ik werk in een kleutergroep met kids van 4 tot en met 6 (soms7) jaar. heb altijd fulltime gewerkt, maar heb altijd gezegd als er kids komen ga ik minder werken en dat bevalt me eigenlijk wel prima.

hobby's tja daar komt het op het moment niet zo van. mijn grootste hobby nu is mijn kleine meid. maar daarnaast probeer ik af en toe nog een beetje te dansen,heb al van alles gedaan stijl, street, linedance en nu salsa. verder vind ik het heerlijk om te lezen of te frobelen. ik maak veel voor mijn werk en ik probeer af en toe een beetje te scrappen.

nou over de rest kletsen we wel op de 20ste

Hoi meiden,

mijn zoontje en ik gaan ook mee met de herfstwandeling.

Ik ben Corina (Rina77) en ik kom uit de buurt van Hoorn. Ik ben 31 en getrouwd met Jacco.

Voor de rest praat ik wel bij op de wandeling, ben niet zo'n 'fan' van veel info over mezelf op internet namelijk.

Groetjes van Corina

hoi hoi.ik ben karin,sinds september ben ik getrouwd met marchel.ik ben 34 jaar en kom uit alkmaar.op 3 maart is onze dochter nicky geboren.morgen alweer 8 maanden.ja de tijd vliegt.ik werk al 16 jaar in de zorg(ouderen)wij hebbeb 2 katten en 2 konijnen.groetjes,karin

Terug
Bovenaan