Nog maar heel pril!

Nou heb dus ook mijn 1ste echo gehad.en ik dacht echt wel dat ik 7 weken moest zijn.omdat ik 3 weken geleden al positief testen.maar wat blijkt:6 weken en 1 dag!!het hartje was 122 slagen wat bij een beginnend hartje hoort,over 4 weken weer een echo,de verloskundige zei dat ik misschien een paar dagen verder kon zijn dat het kindje beetje krom lag.was 0,61 cm wat inieminie he!
maar vind toch wel vaag bijna 1 week teruggezet,zeker met die positieve test,en dacht ook mn eisprong gemerkt te hebben.
hebben er meer ervaring!!ah ja eigenlijk maakt niet zo veel uit,was al blij met het hartje te horen
liefs jootje

Bij mij gingen er ook ineens 10 dagen af... Ging verder gewoon goed . Dus dat gaat bij jullie ieniemienie goed komen!
Gefeliciteerd dat je het hartje kon zien, of kon je het echt ook horen?
Ik heb begrepen dat dat pas bij n week of 12 kan, het horen van t hartje...
Succes Jo!

Wat leuk!!! Fijn dat alles goed is!! Ik ben ook eerst vooruit gezet van 6 naar 2 maart en toen weer terug naar 5 maart. Ach ja, ze komen wanneer ze komen. Voor hetzelfde loop je over of ben je juist te vroeg. Die datu is en richtlijn. Al ben ikzelf en mijn dochter allebei op de uitgerekende datum bevallen!! Hopelijk doet dit kleintje het ook haha!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan