nog maar kort, waar blijven ze??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal. Via een vriendin ben ik bij deze site terecht gekomen. Erg leuk, die onderwerpen, kalenders en tips. Nu mijn vraag hier... Ik ben vandaag 5 weken en 4 dagen ZWANGER!!!!! Yes yes yes. Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven. Helemaal misschien omdat  deze zelfde  vriendin van me ook zwanger is en precies 1 week verder is. Zij voelde vanaf dag 1 al bijna allerlei toestanden aan haar lichaam. (dit is mijn eerste en haar tweede zwangerschap). Misselijk, dikkere zeurderige buik, vaak plassen, vermoeidheid, zere borsten... Maar... IK VOEL NIKS!!! Waar blijven de kwaaltjes? Wanneer kan ik onderveer wàt verwachten? Heb wel ietsje, maar dan ook ietsje last van gevoelige borsten en tepels, maar alleen als ik het koud heb. Ben ik te vroeg met juigen, dat ik nergens last van heb en komen ze mij de komende weken wel toegeworpen, of ben ik inderdaad zo'n mazzelpik??
Greetz. Happy M.

haha ik dacht ook dat ik er goed doorheen rolde. Ik ben nu 9 weken zwanger en sinds 2 weken heel veel misselijk en overgeven. Gevoelige borsten.
Ik dacht ook dat het wel mee viel maar dat is dus niet het geval! Ik ben echt niet lekker zelf zo erg dat ik in een week al 2 kilo afgevallen ben en bijna niks binnen hou.
Heel vervelend ook met werken. Soms gaat dat echt niet.
Maar dit begrijpen ze op mijn werk niet en dat is heel vervelend. Ik ga dan werken maar ben eigenlijk te ziek en ga dan ook eerder weg omdat ik dan helemaal kapot ben. Ik weet het kan beter thuis blijven maar voel me dan weer schuldig.
Succes en ik hoop voor je dat de kwaaltjes uitblijven!
groetjes Sacha

Hoi Happy M

Ik ben nu 12 weken zwanger, maar ik heb, behalve wat zere borsten ook nooit echt iets gevoeld hoor! Ik was wel erg moe een poos, maar ik dacht dat het kwam doordat ik aan vakantie toe was, haha. Ik wist sinds de zesde week pas dat ik zwanger was. Ik ben gelukkig nooit vreselijk geweest. Wel heb ik regelmatig een heel wee gevoel en merk ik dat het het beste is om gewoon regelmatig te eten. ik wens jou ook zo'n zwangerschap toe! Geniet ervan.
Groetjes Cindy

Oh Happy M, geniet toch dat je (nog) nergens last van hebt!!!!!
Echt hoor, ik ben vanaf dag 1 beroerd geweest, en dat is echt
geen pretje. Wist op het laatst bijna niet meer waarom ik nou zo
graag zwanger wilde worden.
Dus geniet ervan, de kwaaltjes komen echt vanzelf!!!

xx Syrah

Hee a.s. mama,

Spannend he.
Geniet er maar lekker van dat je nog nergens last van heb. Ik ben nu 10 weken maar  ben echt drie weken vreselijk beroerd geweest. Het begon dus voor mij vanaf week 7.
Misselijk en alles wat erbij komt kijken. (Ook erg moody, met alle meelij voor mijn man)
Misschien komt het  later op gang, of heb je erge mazzel en nergens last van.

liefs

Hey Happy M.

Nou ik kan je geruststellen want ook ik heb mij helemaal niet beroerd gevoeld. Ik heb nl helemaal niets gevoeld dat ik zwanger was. Ja bij 18 weken heb ik zwangerschapsischias gekregen maar ben nooit echt ziek geweest. Wel heb ik op gegeven moment last van stemmingswisselingen gehad, maar ook alleen maar omdat ik niets voelde en heel bang was dat het weer mis zou gaan. Maar ben nu 23 weken zwanger en het kindje schopt nu gelukkig elke dag!

Heel veel plezier met je zwangerschap!

Liefs,

Danielle

Hallo

Ik zou ook zeggen knijp maar in je handen dat je nog  geen kwaaltjes hebt, ik heb ook geen last gehad van misselijk alleen gevoelige borsten. Ik denk dat het geen pretje is om je elke dag misselijk te voelen en niet weet waar je t zoeken moet.
Ik zit al wel van af week 18 (ben nu 29w1d) in de ziektewet omdat ik enorme rugpijn had, en dat gaat op dit moment wel goed en ik had last van harde buiken en dat is toen ik therapeutisch ben gaan werken beter geworden maar is nu weer volop aanwezig.
Ik zou zeggen geniet van je zwangerschap

Groeten Femke

Terug
Bovenaan