nog maar net zwanger

A

Anoniem

Guest
Zojuist is het officieel geworden voor ons.

Moeder voor moeders is bij ons langs geweest en heeft een test gedaan.

Er was een duidelijke streep te zien!!!

Ik ben nu 5 of 6 weken zwanger.

Ik had eerder deze week en vorige week een test gedaan, maar daar was het streepje heel licht.

Nu was de streep veel duidelijker.

We zijn echt heel blij, en hopen echt dat alles goed blijft gaan.

We vinden het allemaal nog wel een beetje eng (voor het misgaan) maar zijn    SUPER BLIJ.

Groetjes een hele blijde moeder in spe    

Proficiat !!!
en dat het nog een beetje eng is is heel normaal
kan alleen zeggen geniet ervan !!

Gefeliciteerd!
Ook voor ons is het nog heel pril. Dinsdag zelf een test gedaan en ja hoor! zwanger!
Gisteren is moeders voor moeders langs geweest en ik ben nu ook 5 weken.
Wanneer vertel je het aan je omgeving? Ik wilde even wachten, maar vind het zo moeilijk. Ben er helemaal vol van en kan het niet voor me houden!
Morgen gaan we naar onze ouders.  

Groetjes Willeke  

Gefeliciteerd!
Een lichte streep is ook zwanger hoor, daar mag je gewoon op vertrouwen! Die reageert namelijk alleen als je hCG hebt, en dat heb je echt alleen als je zwanger bent!

Gefeliciteerd!

Ik vond het in het begin ook heel spannend , nu ben ik 22 weken zwanger en ik vind het nog steeds heel spannend en leuk allemaal        

gefeliciteerd
ik ben nu 21 weken zwanger en kijk nog steeds elke keer na het plassen of ik niks roods kan vinden ...
groetjes sandra

Hallo,

Proficiat!!
Mijn man en ik zijn nu ook net 3 dagen zwanger!(4,5 wk).Voor de tweede keer maar het blijft een beetje raar.Had het ook niet verwacht,want ik zat al weer maanden in de med molen.Was wel pas de eerste echte poging.Dus mega snel.Kan het nog niet helemaal geloven.

Groetjes

gefeliciteerd!
Ik kan je de hand schudden, ben ook 6 weken zwanger...
Nu hopen dat het goed blijft gaan...heb in sept. een miskraam gehad.

Terug
Bovenaan