nog maar twee dagen..

Tjonge wat duurt dat lang zeg....
Mijn eerste echo/bezoek aan de gyn had ik met 8.2wk en nu mag ik a.s. vrijdag weer. Dan ben ik 13.3wk. Mijn geduld word op de proef gesteld. Leuk hoor die voorjaarsvakantie..
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel een beetje bang ben. Stel dat het nu niet goed zou zijn ofzo... niets wijst daarop hoor. Ben mega aan het groeien en ik meende van de week de kleine zelfs te voelen maar toch...in 5 weken kan veel gebeuren zeker in deze periode. Zijn er nog meer dames die in de zenuwe zitten voor hun tweede (termijn) echo?

Liefs

Spannend! Zal voor je duimen, de kans dat er iets mis zou zijn is zo klein. Maar snap je gevoel wel, als je dat gevoel eenmaal hebt... zie het dan maar eens kwijt te raken. Volgende week vrijdag hebben wij een pret echo, maar dan worden ook de orgaantjes etc. allemaal aandachtig bekeken. Kan ook flink de pret bederven dus, maar ga er niet vanuit. Nog even en de klok slaat 12 uur, dus nog 1 dagje wachten voor je! Succes met wachten ;)
Komt vast goed.

Mmm ken het gevoel wel.. ik had het ook.Had met 6 weken een echo toen met 8 weken en daarna pas met 11.2 en dan denk je toch zal het allemaal wel goed zitten,groeit het wel door enz. ik had gisteren mijn termijn echo en ja hoor alles was goed, lag zelfs 2 dagen voor op groei..beter kan dus niet.

genieten en komt wel goed meid!

kussies nice

Ja ken het heel goed. de eerste echo met 7 weken zag je amper iets, maar nu (13 weken) is ie zooo groot en mooi geworden. al mijn ongerustheid is weggenomen. Dat zal over 2 dagen bij jou ook weg zijn!

Terug
Bovenaan