nog maar twee weekjes werken!

Hoi hoi!

Zo, nog maar twee weekjes werken en dan kan ik lekker van mijn verlof genieten.. Tis nr 2 voor ons maar heb t idee dat ik er ook echt meer aan toe ben (verlof) dan bij de eerste! Ik heb een grotere buik en daar moet ik echt aan wennen.. zelfs mijn schoenen aandoen kost me moeite, laten we het maar niet hebben over omdraaien in bed en het bed uitkomen! Lachwekkend gewoon hahaha

Net even luiers en voeding gekocht.. begint er nu toch wel op te lijken dat t "snel" gaat allemaal! Gordijntjes nog even ophangen en dan is de kamer ook klaar...
Alleen die nesteldrang komt niet zo op gang.. ik vind t in huis wel een rommeltje, maar ook wel weer best zo hahaha

Nou, even lekker gekeuveld, tot lees'!

Hier ook nog twee weken werken! Aan de ene kant zie ik best op tegen mn verlof (wat moet ik toch gaan doen... volgens mij ga ik me giga vervelen!) terwijl ik aan de andere kant zo toe ben aan lekker alleen doen waar je puf voor hebt!
Al zal ik me werk wel erg gaan missen die eerste weken... als de kleine er eenmaal is denk ik dat dat wel mee zal vallen ;)

Ik krijg ook steeds meer de (positieve!) zenuwen dat het nu echt hard gaat! nog maar een paar weekjes en we gaan onze kleintjes echt zien... krijg er kriebels van in mn buik en dit keer is het de kleine niet :)

Heerlijk om niets te MOETEN.....
Eerst nog ff lekker een weekje weg met vrienden en onze kleintjes daarna echt 4 weken (hoop ik dan maar) verlof

De laatste dingetjes voor het kamertje doen, de was (kleertjes) had ik al bijgehouden zodat ik nu niet alles nog hoef te wassen.. De box zal eerdaags wel terug komen van mn vriendin, dus dan is alles er weer!

Oja,de geboortekaartjes...... we willen iets met een foto dus moeten wachten tot de kleine daadwerkelijk geboren is!

Veel plezier/succes met de laatste weekjes!

Heerlijk hoor... nog 2 weekjes..
Wat komt het einde dan opeens dichtbij hè!!
Voor mijn gevoel waren we pas nog aan het mailen over 20 weken echo's... en nu zitten we in de laatste lootjes...

Ik ben in sept. mijn baan kwijt geraakt.. en nog niks anders gevonden.. Dus ben de hele zwangerschap al thuis.. Maar moet zeggen.. verveel me niet hoor! Huishouden, de jongens, boerderij...
Vorige week de eerste gezinsuitbreiding gehad.. Onze geit is bevallen.. Zo schattig.. Heb de eerste 2 dagen de kleintjes met de hand gevoerd, omdat ze het nog niet zo door hadden hoe of wat de bedoeling was.. Erg leuK!

Hier is alles verder ook klaar.. kamertje klaar, kleertjes gewassen, geboortekaartje besteld, de box kunnen we ophalen bij zwager en schoonzus...
Nu gewoon nog min. 6 weekjes genieten van dit kleintje in mijn buik... en dan zien wanneer ze eruit komt..
Het blijft gewoon wel een raar idee... straks echt weer een baby hier in huis...
IK HEB ER ZIN IN! :)

Terug
Bovenaan