Nog maar weer eens een vraagje over innestelingsbloed

A

Anoniem

Guest
Goedenmiddag dames,

Na 1,5 jaar klussen voor een broertje of zusje voor Daan zou je denken dat ik bijna expert ben op dit gebied, maar het tegendeel is waar.
Ik had gisteravond bij het afvegen op het toilet bloed op het toiletpapiertje tot 2x aan toe het zij kleine beetjes. Aangezien ik vorige week mij ei gehad heb is het dus heel goed mogelijk dat dit ineestelingsbloed is. Maar nu had ik vanmoegen een heel miniscuul beetje oud bloed bij het afvegen, weten jullie of dit normaal is?
Ik heb sinds een paar dagen ook hele gevoelig borsten, dit is wel erg vroeg, maar bij de zwangerschap van Daan had ik ook last van kwalen vanaf het monent van de bevruchting alleen heb ik dit toen genegeerd, omdat ik dacht dat het absoluut niet kon.
Het was mij afgelopen weekend ook al opgevallen dat de hond niet meer tegen mij op sprong toen ik met hem aan het stoeien was.
Zou het dan nu dan eindelijk toch nog raak zijn.

Liefs Saskia

Ik hoop het voor je!!!! Ik zal voor je duimen!
(het lijkt mij wat vroeg maar jij kent jouw lichaam het beste, en dat van jouw hond is ook wel bijzonder...)
Groetjes, Esther.

Hoi Saskia

Ik had vh weekend ook oud bloed en beetje rozig bloed: en ik heb nu positief getest.
Maar indd wat de anderen ook zeggen, jij kent je lichaam het best..

Heel veel succes!!

Groetjes Suza

Terug
Bovenaan