nog max 10 dagen..

pffff... al 4 dagen over tijd..
Kleine zit nog erg lekker in mijn buik..

Maar we zijn vandaag weer naar de vk geweest en ze heeft ons beloofd dat we over maximaal 10 dagen papa en mama zijn...:D:D dat is toch wel een lekker vooruitzicht.. ben het w88 wel zat maar nu kunnen we aftellen hea..:D
Maandag strippen als de kleine er dan nog niet is.. dus hoop dat ie zich voor het maandag aandient..

Wou het even kwijt hoor..:D:D

Voor iedereen die al mama is Supergefeliciteerd nog!! Geniet ervan...
en voor iedereen die nog wacht.. heel veel succes.. het einde is in zicht meiden..:D:D

Liefs Mariska..

Hoi Mariska,

Spannend he die laatste periode. Ik ben zelf bevallen met 40 weken en 6 dagen. De avond daarvoor was ik door de vk gestript. Hopelijk komt de kleine snel.

Veel succes in ieder geval.

Liefs, Liselotte

Ik ben vandaag ok 40, 4. Kleine vent zit nog erg knus in mijn buik.
Vrijdag wordt ik voor de tweede keer gestript, hoop dat het dan door zet.
Zou wel fijn zijn als die kleintjes besluitenom snel te komen, wachten duurt wel lang nu.

Spannend he?! Het gaat nu echt echt echt niet lang meer duren. Je bent gewoon zo nieuwsgierig naar je buikbewoner, daarom duurt t allemaal zo lang voor je gevoel. Fijn dat ze je maandag gaan strippen, maar ik hoop voor jou ook dat de bevalling eerder begint.

Ben ook nog aan t wachten, ben nu 40+3. Vandaag bij de gyn geweest, die heeft geprobeerd te strippen en zei dat ik al 2 of 3 cm ontsluiting had. Dat gaat dus mooi de goede kant op :) Heb nu verder nergens last van, maar wie weet wat er vannacht gaat gebeuren.. Voor de zekerheid voor volgende week weer een controle afspraak staan, maar hoop dat t niet nodig is.

Veel succes met wachten en voor straks als de bevalling begint!

Ik moet vandaag (morgen? -> donderdag i.i.g.) naar het zkh voor controle en ik hoop dat ze bij mij ook een gaan kijken hoe ver het staat met het verstrijken van de baarmoedermond.

Hebben jullie daar speciaal om gevraagd of doen ze dat uit zichzelf? Ik wil zo graag weten waar ik sta zeg maar... En het zou natuurlijk heerlijk zijn als er al iets ontsluiting was en ze me kunnen strippen....

Ik ben benieuwd...

Oh, ben dan 40+1, vandaag (gisteren? ->wat een gedoe 's nachts;-) was ik uitgerekend. Ik bedoel dus woensdag de 29e. Het is soort van best heftig om die grens over te gaan en officieel 'over tijd' te lopen. Ik had gewoon echt gedacht dat het eerder zou komen, heb ik mezelf even lekker voor de gek gehouden!

Hey Mariska,
Wat een heerlijk vooruitzicht he :D Kun je echt gaan aftellen!! Ik hoop voor je dat de kleine zich snel aandient.

@Blossom; Bij mij stelde de vk zelf voor om een inwendig onderzoek te doen.. Maar ik zou het als ik jou was gewoon vragen of ze willen kijken.. Logisch dat je ook wilt weten hoe het ervoor staat!
Succes vandaag!!!

We horen het wel!
liefs

Terug
Bovenaan