Nog max 2 weken te gaan

Ben vandaag weer op controle geweest en alles was prima in orde. Krijg volgende week vrijdag (38+ 1) inwendig onderzoek en dan gaan we een datum kiezen voor inleiding. Maar ik hoop dat ze deze week uit zichzelf komen. Heb steeds geroepen dat ik 8-9-10 een leuke datum vind, we zullen zien.

Hebben jullie dat ook, dat je elke avond naar bed gaat met het idee, zal het beginnen? Bij de vorige is het steeds s'nachts begonnen, ben zo benieuwd of het nu weer is.

Iedereen succes met de pijntjes en slaap problemen. Houd de moed erin!

He hallo

Die datum vond ik ook erg leuk!!
Ik kan ook niet wachten tot het komt. Ik kan alleen nog slippers aan. En ook mijn vingers zijn erg dik en doen pijn.
Slapen doe ik wel goed, alleen om de twee a drie uur eruit om te plassen!!!

Succes nog even!

Karin 37 weken en 3 dagen.

hoi,
ze laten je wel lang doorlopen met een tweeling of niet?? of is dit normaal? heb er eigenlijk geen verstand van..
ik ben ook erg benieuwd en denk bij ieder krampje zou het beginnen?? haha ook als ik naar bed ga.. ik heb geen ervaring met de eerste omdat ik toen ben ingeleid. met 16 dagen over tijd!
maar loop nu ook al over dus ben erg benieuwd!

succes!!!

Liefs, Christien 40 wk en 1 dag

Hoi,
Nou heerlijk dat het eind echt in zicht begint te komen voor je! Ik kan me voorstellen dat met 'dubbele bezetting' het ook dubbel zo zwaar is.

Wist je dat veel vrouwen 's nachts bevallen omdat dat in de natuur het meest veilige moment is? Dan is alles en iedereen in rust en kun je je als vrouw volkomen richten op de bevalling, zonder kans op 'verstoring'. Nu zijn wij inmiddels wel wat verder van de natuur komen te staan ;-), maar veel dieren bevallen om die reden ook 's nachts, weinig risico te moeten vluchten!

Ik ben nog totaal niet bezig, maar merk wel dat mijn baarmoeder 's nachts niet rustig is. Volgens mij heb ik in mijn slaap regelmatig harde buiken en kramp, soms voel ik het als ik wakker wordt om te plassen. Nou ja, allemaal voorwerk denken we dan maar!

Succes en hou ons op de hoogte!

Hahahaha Blossom, Thnx voor de info. Maar het klopt wel helemaal hihi.

Vannacht weer 5 keer eruit geweest om te plassen! Pfff vermoeiend hoor.

En ik heb niehelaas niet bij elk krampje zoiets van: ZOU HET??? heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven.

Ik hoopte uiteraard wel bij ieder krampje dat het gebeuren zou. Zeker omdat ik extreem veel harde buiken had. Maar nu is alles weer rustig en zacht.... vasl alarm dus....

LIEFS

pfff ik kan ook niet meer wachten hoor.
en ook ik denk iedere dag, zou het dan vandaag?
voel ik nu iets?

en ik dacht dat een lichaam er wel op ingesteld zou zijn wanneer je aan de gang zou gaan toch?
maar dat is dus niet altijd zo.... ik ben namelijk de laatste keer bevallen met de griep!
ik had al 4 dagen de griep dus niks/weinig gegeten maar die oerkracht was er wel!

maar goed... nog ff dames, we kunnen het!

Marijke, wat grappig dat jij dit nu schrijft. Afgelopen week had ik het er namelijk met mijn man over. Hij was snip verkouden en ik was natuurlijk bang dat ik aangestoken werd door hem.
Toen vroeg ik mij af of je lichaam dat regelt (dat je dus niet ziek bent tijdens de bevalling). Maar nu heb ik het antwoord!

Ja, ik hoop ook steeds dat het gaat beginnen. Soms heb ik zoveel pijn in mijn buik of voel ik me zo raar dat ik het gevoel heb dat het wel MOET beginnen. Maar nee hoor, tevergeefs! Mini blijft mooi nog zitten en ik ben bang dat hij dat over een paar weken nog doet... Maar goed, we wachten af.
Gek he, dat je in deze moderne, multitaskende, geplande maatschappij 1 ding niet kan plannen en dat is wanneer je bevalling op gang komt!! Heel gek en waarschijnlijk heeft dat er ook mee te maken dat we allemaal ongeduldig zijn. Het liefst moet het komen als WIJ er klaar mee zijn, maar zo denkt de natuur er dus niet over ;-)

Sterkte!

Terug
Bovenaan