Nog maximaal een week...

Nog maximaal een week zwanger. Het klinkt zo ongelofelijk, na 40 weken zwanger zijn!!! Maandag voor controle naar de gyneacoloog en dan woensdag inleiden (mocht het niet uit zichzelf komen).
De meeste zijn het wel zat na 40 weken, maar ik vind het ook wel wat hebben dat zwanger zijn. Waarschijnlijk ook nog de laatste keer, dus ik ga nog van deze week genieten! Maar stiekem natuurlijk ook wel nieuwsgierig geworden!!! :)

Raar he, ik heb volgende weer ook al de kleine in mijn armen, ik hoef nog maar een paar dagen en ze gaan me inleiden.

Het is zo'n raar idee, eng ook want heb al eens eerder bevallen en weet dat dat erg zeer doet. Maar ja als die kraamweek begonnen is, is dat ook weer heerlijk en dan ook weer zo'n klein hummeltje in je armen.

spannend hoor! lijkt me wel raar, als je weet wanneer het gaat gebeuren..
Zelf ben ik zaterdag uitgerekend, dus voor mij nog max 2 weken ongeveer.. ook raar, het eind is echt in zicht nu! wie weet vanavond wel! Ik vind het erg dubbel allemaal, vind het nog steeds heerlijk om zwanger te zijn maar kan ook niet wachten om de kleine te ontmoeten! Ik geniet gewoon zolang het nog kan!

Terug
Bovenaan