Nog meer 2011 mama's?

Titel zegt het al. Zijn hier toevallig nog meer 2011 mama's? Ben in juni bevallen van onze kleine man en ben benieuwd of er nog meer moeders zijn die relatief snel voor een 2e, 3e (of nog meer) kindje zijn gegaan.

Ja!!
Ik ben in februari 2011 bevallen van mijn dochtertje en ben ook zwanger van de tweede. Maar bij ons is het zo dat het niet gepland was. Natuurlijk is onze nieuwe spruit van harte welkom in ons gezin.
Was het bij jullie wel gepland?

Nee, ook bij ons niet echt gepland en erg onverwacht. Maar natuurlijk ook heel erg welkom. Ik was nog niet eens ongesteld geweest sinds mijn zoontje is geboren, dus het was echt heel erg een verrassing. Als de kleine er straks is, schelen ze zo´n 13 á 14 maanden.

Bij ons is het zeer zeker gepland. Had alleen niet verwacht dat het weer in de eerste ronde al raak zou zijn. Was hiervoor ook al 2x zo (1x mk en 1x mooie zoon), dus kon niet geloven dat je zoveel geluk kon hebben. Je verwacht dat misschien 1x, maar toch niet 3x op een rij?

Hey hey,
Ja hier ook! Fijn om te lezen dat er nog meer 2011 mamma's zijn. Ik ben in april 2011 bevallen van een superdochtertje en nu dus ongepland zwanger. Moet zeggen dat ik nog aan het schakelen ben, maar langzaam maar zeker ga ik het steeds leuker vinden.

Terug
Bovenaan