Nog meer 40 plussers?

<p>Hi,</p><p>Ik ben 41 en heb ontdekt dat ik 5 weken zwanger ben van mijn 3e kindje. Niet echt verwacht (lang verhaal) maar wel welkom.</p><p>Mijn kids zijn al pubers. Zijn er meer zwangeren in vergelijkbare situaties?</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie visies en zou het leuk vinden hierover te kletsen.</p><p> </p>
 
Hey 
Ik word zondag 42 en ben momenteel zwanger van mijn 3de. De 2 oudste kinderen zijn 14 en 13, dus ook lekkere pubers ?
Grtz Laurie 
 
Wow, wat leuk al die reacties. Fijn om te weten dat ik niet de enige ben.
Mijn oudste is 17 en de jongste bijna 13. Ze weten het nog niet! We willen even de eerste echo afwachten.
Gisteravond en vandaag wat bloedverlies gehad (heel weinig), maar dat had ik bij de tweede ook en maak me er maar niet al te druk om. 
Was het bij jullie gepland? En hoe reageerden jullie familie?
 
 
 
Bij mij was het wel gepland, met een nieuwe liefde, we hebben hele leuke reacties gehad, viel me alles mee. Wel een enkeling die zei: goh, dat je dat nog een keer wilt, maar grootste deel positieve reacties. 
 
Bij mij is het ook met een nieuwe liefde, althans, met mijn jeugdliefde die ik na 7 jaar ‘verkering’ 18 jaar niet gezien heb en nu zijn we sinds 2 jaar weer samen.
en hoe bevalt het moederschap? Merk je dat het zwaarder is of juist makkelijker? 
Ik heb een beetje het gevoel dat ik de gevolgen nog niet goed kan overzien, alsof ik weer voor het eest zwanger ben ?
 
 
Ruim 40,5 jaar oud en nu zwanger van de 1e! Gewoon omdat het leven het eerder niet toe liet en ik nu een nieuwe man heb en we beiden een diepe kinder wens hadden. Het was na 1e keer raak!!!
Ik voel me super!
 
Terug
Bovenaan