nog meer cb gezeur

A

Anoniem

Guest
Ik was maandag met kasper naar het cb. Alles was goed en ik vind ze dus eigenlijk altijd heel aardig daar, niks te klagen tot maandag.

De verpleegkundige vroeg of kasper heel aanhankelijk aan mij was. Waar ik op zei dat hij echt geen voorkeur voor papa of mama heeft. Begint ze een heel verhaal dat het heel normaal is dat kinderen meer op hun moeder gericht zijn. Dus ik zeg nog een keer dat kasper geen voorkeur heeft. Maar ze luisterde de gewoon niet, zo stom.

Ik ging daar echt weg met een  raar gevoel, had zin om me tong uit te steken ofzo haha

zo dat moest ik  even kwijt

liefs Pauline mv Kasper

Ik vindt het cb echt grrrrrrrrrrrrrrrr. Ook altijd van die stomme opmerkingen. In het begin trok ik me er veel van aan en zat in de auto te huilen maar dat doe ik niet meer. Ik zeg ja en amen en ga weer. En in gedachte een dikke middelvinger.
Ik moet over 2 weken bij de verpleegkundige zijn, ben benieuwd!!

liefs
di silva

Hoi
Ik moest afgelopen vrijdag naar het peuterburo. Thomas praat nog niet, maar liep al erg snel. Dus de verpleegkundige vraagt wat hij al allemaal zegt. Dus ik zeg ' papa, mama, woef ' en dat is het eigenlijk wel zo'n beetje. Kreeg ik een hele lijst mee met woordjes en die moet ik een week voor de volgende afspraak invullen (als Thomas dus 2 is) wat hij dus allemaal zegt (wat er dus op die lijst staat) en aan de hand van die lijst gaan ze kijken of Thomas logopedie (zeg ik dat goed??) nodig heeft. Ik vind dit eigenlijk een beetje overdreven toch? Dat is het enige commetaar wat ik op het cb heb haha verder was ze erg tevreden over Thomas
Liefs Esther

Ieder kind is verschillend en ontwikkelt zich op zijn of haar tempo! Wij zijn toch ook allemaal goed terecht gekomen! De afspraak bij het CB is echt een momentopname! Zolang je toch zelf vooruitgang ziet bij je kind is het naar mijn idee goed!

Lisenka mv Tessa

Typisch geval van ik ga mijn verhaal afsteken of je nou luisterd of niet! Heel irritant!!

reactie voor Esther:
Lijkt me inderdaad overdreven om nu al over logopedie te praten. Thijs zegt ook maar 3 woordjes :mama, papa en die. Ik maak mij er ook totaal niet ongerust op. Het komt vanzelf wel.
ik moet 7 maart naar het cb. ben benieuwd of ze er hier ook iets over zeggen.

Jama mv Thijs

sjonge sjonge sjonge, zitten ze niet te zeiken over dat ze teveel flesvoeding krijgen, dan is het wel over die lijst met woorden die ze moeten kunnen zeggen...

begrijp me goed, ik vind het prima dat ze bijhouden of een kindje een beetje meekomt met de gemiddelde kinderen, maar gaan lopen zeiken dat je kind meer op je gericht zou moeten zijn AAAAARRRRRGGGGGGHHH

wij moeten 18 maart voor de 18 maanden check, ben benieuwd...

Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan