nog meer foto's uit Spijkenisse

En wie van de moeders is nu wie= de kinderen herken ik redelijk, ook niet allemaal, maar van de moeders alleen Cissy. Dus ik ben errug benieuwd, kan ik vast oefenen voor Veenendaal. En wat ben ik blij dat we daar de Schatkids hebben en niet al die 18 kids die er tot nog toe op  het lijstje staan bij ons over de vloer komen. Hans zou een hartverzakking krijgen denk ik...

ach joh rianne al die ids over de vloer is gezellig haha
als je bij mijn topic kijkt ballorig spijkenisse, daar staat een link naar mn foto's en als het goed is ook een tekst met wie wat waar en hoe

Ps die = krijg je weer als vraagteken als je onderin beeld (op de startbalk zeg maar) hellemaal rechts klikt op NL (de taalblak)
Dan klik je op nederlands en dan is er weer een ?

Grrr, eindelijk doet de verbindiung het weer, weet ik het nog niet. Heb wel mijn ? terug, bedankt! geen idee hoe ie op Engels kwam, maar ok. Kan je foto's op Mijnalbum wel bekijken, maar staan verder geen namen ofzo bij...

Lama, die 2 slapeloze nachten eisen hun tol, heb de tekstjes naast de foto's gevonden, zocht erboven...Weet ik iig wie er maandag hier op bezoek komt

Leuke foto's!!

Helaas doet Hyves het niet.. Ik moet dus nog even wachten voordat ik ze kan uploade.

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan