Nog meer honger?

Sinds vorige week krijgt onze Arianka Nutrilon Forte 1 omdat ze sneller vroeg voor een voeding.
Overdag kreeg ze 235ml met 5x forte en 2x nutrilon 1. Dit drinkt ze niet helemaal op hoor, soms wel.

De laatste voeding deed ik helemaal met Forte.

Sinds eergisteren krijgt ze alle voeding helemaal Forte 1, maar het lijkt alsof ze soms nog vaker vraagt voor een voeding, terwijl de voeding zwaarder is.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
Of is het te snel om ene oordeel te vellen?

Groetjes van een hongerige Arianka
 
hey,
toch een beetje snel om al een oordeel te vellen, vergeet wel niet dat een baby zelf aangeeft hoeveel ze willen drinken hetgeen er op de dozen staat is niet voor elke baby, een mens eet ook meer of een ander, bij regeldagen hebben ze zowieso meer honger. Als je baby een extra flesje vraagt, geef dat dan maar kan zeker geen kwaad, eet hij op een andere dag minder moet je je ook geen zorgen voor maken, tenzij er veel gewichtsverlies bij te pas komt.
Waarom mag een baby maar 4 of 5 voedingen per dag hebben, als ik denk wat ik op een dag soms eet?
groetjes
 
Hoihoi,

Mijn dochtertje ging op een gegeven moment ook op Forte en het viel mij ook al op dat ze na het mengen (dus helemaal op Forte zat) nog vaker en sneller honger had.
Ik ben toen overgestapt op Friso Extra en nu zit ze wel vol en drinkt beetje minder.
Volgens mij is Extra van Friso voller ofzo, geen flauw idee.
Ze doet het er goed op en poept ook gewoon goed. Wij blijven voorlopig op Friso Extra.

Groetjes van Miriam
 
Terug
Bovenaan