Nog meer kindjes die "puffen"

Hallo

Laurens hoest eigenlijk al vanaf zijn geboorte regelmatig verkouden. We zijn in april bij ka arts geweest en die constanteerde reflux. Maar hij hoest nog steeds vooral 's avonds en 's nachts. Inmiddels is hij 5 mnd en ben ik weer naar de ha gegaan. Okok omdat hij al een paar weken slechter dronk en erg onrustig was. Hij piepte met zijn ademhaling. Maar ik dacht eerst last van verkoudheid, tandjes etc.
Maar vannacht weer vreselijke hoestbuien. Nu lijkt hij astmatisch te zijn. Maar je mag het bij baby niet zo noemen, omdat ze er meestal overheen groeien. Als ze twee jaar zijn en die klachten nog hebben wordt het wel astma genoemd. Dus wij zitten nu aan de ventolin. Net als bij de oudste die heeft het ook 2 jaar gebruikt, maar inmiddels niet meer.

Hopelijk doet ventolin snel zijn werk en wordt hij wat rustiger.

Hij sliep ook erg veel de laatste dagen. Hij was gewoon doodmoe van elke inspanning.

Groetjes annegien

Nou klinkt niet leuk voor hem en jullie.

Joey was ook zo aan het hoesten maar dat gaat gelukkig al beter. Hoop dat het snel aanslaat bij hem voor jou maar vooral voor hem

sterkte er mee

hoi hoi

jayla van mij pufd niet maar mijn ouste wel hij is nu 2
hij kreeg zijn pufjes met 7 maanden

hiuj snurkte verschillekijk en piepe vaak

we zijn toen naar de kinderarts gegaan   en die heeft ons doorverwezen naar de cara arts
kaya bleek ook alegies te zijn voor bepaalde dingen

ze hebben met 8 maanden zijn neus amandelen geknipt en
en we hebben wat aan passingen in huis gedaan
bvb de was droger we hebben een condance droger en die heb ik nu op een anderen plek gezet want kaya kreeg er last van

ook met weerveranderingen heb kaya last als het bvb mistig is is hij benauwder dan normaal

ik moet zeggen de laaste half jaar gaat het goed maar we hebben andren tijden gehad

maar per kind is dat nartuurlijk verschillend
de diagnode astma is nog niet gestld want daar is hij nog te jong voor pas na hun 5 jaar kan het echt gesteld worden en de kleintjes hebben nog een grote kans om erover heen te groeien

vder pufd hij flixotide ,sevent en comivent
hij pufd met zo een toeter noem ik het altijd maar

groetjes
mariella

hier nog een puffer
wesley was 2 weken verschrikkelijk verkouden (groene stukjes enz)
8 weken de waterpokken en vlakdaarna alleen maar hoesten wesley heeft ook aan ventolin gezeten 2 weken hielp nix me moeder nog een keer met spoed naar der huisarts gewest die dacht dat ie stikte (en me moeder vindt niet gauw iets eng) toen een week geneusprayd ,begon toen te piepen
en zit nu aan flixotine bijna een week maa deze werkt pas na 2 weken
wesley is 4,5 maanden
gr marijke

klopt ja flixotide is een onstekking remmende puff

ik vond die twee weken erg lang duren
kaya lag echt in me armen te slapen piepend en soms had ik het gevoel dat hij echte adems nood had
als kaya een aanval krijgd mak ik ook nooit aan hem zitten meestal gaat hij op handen en knieen zitten met zijn hoofd op mijn vloertegels

echt hardverscheurd

als kaya echt een drukken dag heeft gehad dan
gebeurd het vaker dan normaal

als ze echt verkouden erbij zijn kan je ook gaan stome in de douche
ik smeer dan me muren in met luuf en kaat de hete kraan kopen van de douche en ga dan met hem in de douche spelen ( heb heel wat nachten daar gezeten)

ook me moeder heeft dat al een paar keer gedaan

bij ons is het erfelijk aan gelegd
mijn broers hebben het ook mijn moedre en opa ook

bij jayla weet we het nog niet maar zoals het er nu uit ziet heeft ze geen last de ka houd haar wel onder controle

groetjes mariella

Terug
Bovenaan