Nog meer klussers waarbij het niet in zo'n vaart loopt?

Ik lees regelmatig hier berichtjes van nieuwe brusjes, vind ik hartstikke leuk. Maar ik wil ook zo graag.... Ben al vanaf september met de pil gestopt en heb een mega irritante  en lange cyclus. En ik wil zo graag...
Nog meer klussers hier?

Dat zullen er beslist meer zijn..

Wij zijn in juni begonnen, eind oktober zwanger, november miskraam, en in december weer "rustig" aan begonnen..

Het zou leuk zijn als we weer zwanger mochten raken, maar ook hier een er wisselende cyslus. Dan moet je eenmaal wat meer geduld hebben!

Maar vooralsnog geniet ik gewoon een beetje met de zwangere om me heen mee! En wacht ik met spanning elke maand mijn menstruatie af,.. heeft ook wel iets

Ga jezelf niet gek lopen maken...
Laat de natuur z'n gangetje gaan en als je het straks niet verwacht dan is de vreugde het grootst!!

Esmé mv Kay

Hallo, hier wordt ook stiekem geoefend,hihi. Het wachten duurt dan inderdaad erg lang, maar heeft ook wel iets zoals je al zei. We wachten lekker af, zijn nog jong, en zien wel waar we uitkomen, maar in ieder geval veel succes, ook voor julliegroetjes Wendy

Geen klusser meer, maar bij ons heeft het ook lang(er) geduurd dan bij Tessa.

Klinkt misschien nog helemaal niet lang, maar we waren er toch alweer zo'n 10 maanden mee bezig. Onregelmatige cyclus sinds de geboorte van Tessa leek de oorzaak te zijn! (ene keer 26 dagen, dan weer 31 dagen).
Met een ovulatietest (sensitest) kwamen we er achter dat de eisprong rond de 19e dag pas was, meteen na de ovulatietest was het raak!

Alles komt goed!

Lisenka mv Tessa en mv   ??? (11-7-2008 uitgeteld)

Wij zijn inmiddels ook niet meer "bezig", ben morgen 6 weekjes zwanger. Ook ik had een onregelmatige cyclus tussen 21 en 38 dagen. Ik werd er in ieder geval niet vrolijk van. Ik ben begin oktober gestopt met de pil. De laatste maand "deden" we het om de dag. Dat heeft dus goed gewerkt. Het wachten duurt lang en geduld is soms ver te zoeken.

Ik wens jullie heel veel succes!!! En ook veel  plezier! Hahaha.

Groetjes,
Nelly.

Jaja...hier zijn we ook weer aan het klussen.
Ik ben in augustus al gestopt met de pil omdat de strippen op waren, en we zijn in december voor het echie begonnen, de eerste keer bleef mijn menstruatie uit... dat was echt zo spannend..maar teste negatief.
Toen werd ik na 1 week toch ongesteld, cyclus van 36 dagen. Daarvoor iedere maand 29 dagen. En nu zijn we weer 2 menstruaties verder met 28 en 29 dagen.

Ik heb voor het eerst een ovulatietest gekocht om te kijken wanneer die sprong komt, ik voel m namenlijk niet, en ik vind dit soort dingen leuk om te zien of het werkt.

Dus klussen we rustig   verder.
Ben benieuwd...

Succes voor diegene die ook aan het klussen zijn.

"Klussen",...   (glitters, nod pff..) krijg altijd zo'n jeuk van dat soort termen hahaha,.. Weet gelijk waarom ik nooit op die zwanger worden forums kom haha,..

Wij zijn hier gewoon "bezig"..

Speciaal voor jullie:

++++++++++++++++++++++++++++