Nog meer lieve dingen...

A

Anoniem

Guest
We hadden het net bij het topic van Rosanne over kusjes geven en nu wil ik ook weten of jullie het ook zo super lief vinden als jullie kindjes hun armpjes naar je uitstrekken om opgetild en geknuffeld te worden! Ik smelt daar helemaal van...
Vooral als ze 's ochtends wakker wordt in bed en ik kom naar haar kamer, dan krijg ik een hele grote glimlach en strekt ze echt haar armpjes uit van 'mama, ik wil knuffelen!' .
Nog leuker is eigenlijk wanneer ze het doet als ze bij een ander, bijvoorbeeld oma, op schoot zit en ze ziet mij... Dan komen de armpjes, 'pak me op!'.
Ik sta er elke dag weer van versteld dat het nog leuker wordt, je krijgt steeds meer contact en je krijgt steeds meer terug. Ik merk dat ik dat toch wel heerlijk vind hoor.
In het begin was ik bang dat ze groter zou worden, ik wilde haar het liefs zo lang mogelijk klein en baby houden. Nu merk ik dat ze als bijna 6 maanden oude baby alleen nog maar leuker is geworden. Als dat zo doorgaat...
Sorry voor het hoge slijm en zwijmel gehalte van deze topic maar ik moest het even kwijt!
Liefs Sarah

Goewan-Mats pakt je ook bij je haar en drukt je dan naar zich toe, met zijn gezichtje schuift hij dan langs mijn wang, geweldig vind ik dat, en hij kan ook zolief lachen, gewoon zonder geluid een hele tevrede blik, super is dat.

en inderdaad dat helemaal aan je vast klampen, het gevoel dat hij bij mij veilig is, vaak pak ik hem dan ook helemaal vast.

Armpjes uitstrekken is idd errug lief! Hier doet Laura het naar mij toe als papa haar vast heeft en naar papa als ik haar op de arm heb (uiteraard heeft papa haar tot morgen veel meer dan ik). Wat ik helemaal geweldig vind als ze in me probeert te kruipen als ze gelachen heeft naar een vreemde. Dan is het net alsof ze verlegen is!

Groetjes Ilona

Wat een bofkonten zijn jullie! Yanick doet dit soort dingen dus helemaal (nog) niet. Hij lacht naar alles en iedereen en zit graag op schoot. Maar  stilzitten doet hij tegenwordig nog maar zelden en knuffelen  al helemaal niet. Het enige knuffelmoment dat ik met hem heb is 's nachts, na het drinken valt ie in mijn armen in slaap. Ik  blijf dan vaak  expres nog 5 minuutjes zo met hem zitten, genieten van zijn lijfje tegen me aan.  Ach, ik heb gewoon een heel actief mannetje, ook leuk :)  

ik zou ook smelten als boas dat deed,maar hij doet het niet
ik kan af en toe wel als een apie om  mn middel hangen met zn hoofdje op mn borst,maar dat komt ook niet vaak voor.meestal is hij hyperactief op schoot.
groetjes karin

Same here Pauline en Karin. Quinn steekt geen armpjes uit. Lacht wel. Dus da's wel fijn. Knuffelen vind hij niet echt geweldig. Is liever actief bezig.

Christian houdt er wel van om vastgehouden te worden, hangt regelmatig als een aapje aan mij, maar op die manier zijn handjes uitstrekken doet hij ook niet. Of eigenlijk wel een beetje, omdat hij graag mijn hand vastpakt en die tegen zijn borst aan drukt... Ook wel schattig eigenlijk!

Groetjes, Karin

Het smeltmoment van vandaag:
bij elk hapje aardappel/wortel vindt ze het 't juiste moment om mij te laten zien dat ze de -p- kan zeggen!
Het eten vloog bij elk hapje een meter ver en ik heb dubbel gelegen van het lachen!

lekker onpedagogisch voor een mama met sph en pabo

Terug
Bovenaan