nog meer luie baby's????

Hallo,mijn zoontje is bijna 11 maanden en doet helemaal nog geen poging om te kruipen. Maak me hier geen zorgen om hoor,maar ben wel benieuwd of er nog meer van die lekkere "luie" baby's zijn!
verder is het een heerlijk vrolijk ventje,en hij brabbelt er gezellig op los.
echt genieten!!
groetjes

Hier ook zo eentje!
Hij is nu bijna 13 maanden. Met 11 maanden begon hij wel met tijgeren en sinds een week schuift hij ook op de billen. Gewoon kruipen doet hij niet.
Verder kan hij zich nog niet optrekken en gaat nog niet zelf zitten.
Gaat die van jou al zelf zitten vanuit liggende houding?

Hoihoi,

Hier ook een enigszins luie baby. Evy is nu 13 maanden, maar kruipt ook nog steeds niet.
Ze schuift vooruit op haar billen, maar dat is alles.
In bed en in de box lukt het haar wel op zich op te trekken, maar bijvoorbeeld aan de tafel of bank nog bijna niet. Wel lukt het haar in bed om tot zit te komen, ze gaat dan op haar zij liggen en trekt zich via de spijlen omhoog en duwt zich met een handje dan tot zit.
Wel wil ze steeds lopen, ze loopt nu achter haar loopwagentje en komt je steeds achterna zodat we haar oppakken en ze dan aan onze handen kan lopen.

Verder is ze op andere gebieden ook lui. Ze wil nog niet zelf drinken aan de fles of tuitbeker. Zelf eten wil ze al helemaal niet, ze lijkt het zelfs vies te vinden, eten aan haar handjes.

Ik maak me ook niet zo'n zorgen. Consultatiebureau zal het wel niet met alles eens zijn, maar ja, we kunnen ze moeilijk pushen.

Succes ermee,
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoi,

Loek is van 10 juli en kan nu al wel een tijdje buik schuivend de kamer doorkomen, maar met de knieen doet hij het niet.

Van zijn buik gaat hij wil op de knieen om te gaan zitten, optrekken tot staan doet hij nog niet. Maar als we hem laten staan tegen bijvoorbeeld de tafel kan hij wel 2 minuten blijven staan

Gr. Chantal

Nou kijk nu zijn er al 4 luie baby's. Maar volgens mij doet die van mij het minst als ik zo lees.
Ach zo heeft ieder volgens mij zijn onderdeel waar hij/zij zich op richt. Die van ons is bijvoorbeeld al behoorlijk bezig met praten. Regelmatig als je duidelijk een woordje zegt hoor je daarna dezelfde klank terug.
Zijn er nog meer die bij de luie-babys-club horen?

hoi,

romy is bijna 10 maanden en rolt alleen de kamer door.
ze is wel verwoede pogingen aan het doen om te gaan zitten, ook in bed!
gister lag ze te miemelen en toen ik ging kijken lag ze op haar zij met een arm door de spijlen en kon ze niet meer omhoog, even extra in de gaten houden dus!
volgens het cb hoeven ze voor het eerste jaar ook nog niet te kruipen, diegene die het wel kan is gewoon vlot!
ze kunnen toch maar 1 ding tegelijk, als ze 18 zijn zullen ze alles wel kunnen!
gr miranda

hoi,

romy is bijna 10 maanden en rolt alleen de kamer door.
ze is wel verwoede pogingen aan het doen om te gaan zitten, ook in bed!
gister lag ze te miemelen en toen ik ging kijken lag ze op haar zij met een arm door de spijlen en kon ze niet meer omhoog, even extra in de gaten houden dus!
volgens het cb hoeven ze voor het eerste jaar ook nog niet te kruipen, diegene die het wel kan is gewoon vlot!
ze kunnen toch maar 1 ding tegelijk, als ze 18 zijn zullen ze alles wel kunnen!
gr miranda

Hallo,

Pepijn is aardslui en blij met zijn wereld je nu. Dus Pepijn kan nog niet los zitten met hulp wel! Kruipen dioet hij niet hij rolt heel de kamer door en komt overal waar hij wezen wil. Gisteren bij het consultatie bureau geweest en zij vertelde mij dat hij daarin wel achter loopt op leeftijd genoten, maar op interactiviteit met anderen mensen en kinderen en in fijn motoriek loopt hij juist weer voor.

Ik denk maar zo het is een man en kan maar 1 ding tegelijk !

Groetjes,

Claudia en Pepijn

Terug
Bovenaan