Nog meer mama's (in spé) last van...

Jeukende borsten/tepels?..

Ik wordt er echt niet goed van!

Heel de dag jeuken "ze" en als je er een voorzichtig aan krabt lijkt het wat branderig aan te voelen.

Ben bang dat we weer aan de mentholgel/poeder kunnen hahaha,.. Grrr...

Esmé mv Kay

(21.3 wk zwanger)

Hoi Emse,

Klopt helemaal, ik heb er ook ontzettend veel last van.
Maar ook hele harde tepels.
Nou maar eens lekker laten masseren door het mannetje.

Groetjes

Corrie

Ik heb er al sinds t begin last van, maar vooral mn tepels en heb er ook uitslag. Errug charmant, NOT! Maar bij mij lijkt t meer n allergische reactie.
Gebruik nu katoenen zoogcompressen en dat helpt wel wat maar oef, soms....
Gebruik geen zeep en beste is katoenen ondergoed,. maar ja das wat lastiger!

Greets!
Janneke

Leuk he zwangerschapskwaaltjes.....
Ik heb last van supergevoelige tepels en de hele dag hard en mijn borsten zijn echt heel erg vol. (zullen straks na de geboorte wel slap worden...)
Jeuk gelukkig niet de hele dag, maar wel echt heel irritant als het jeukt. Ik kan ten slotte niet zo maar krabbelen....

groetjes Maris

Nou pfff... als ik jeuk heb wordt ik ook helemaal gek dat heb ik gelukkig niet elke dag maar grrr...

Wat nog erger is ik heb niet alleen supergevoelige tepels ze doen gewoon zeer! Als ik er per ongeluk langs ga met bijv. mijn horloge of onder de douche dat de doucheslang erlangs gaat AUWWW... echt niet grappig!

Hoop dat dat over is na de bevalling anders ben ik bang voor de borstvoeding!

Hi Meiden,

Hier nog iemand met supergevoelige, jeukende e pijnlijke tepels...

Word er af en toe helemaal gek van... Geeeeeeen massage van mannetje hier hoor, als je er naar kijkt word ik al gek hahaha, dus beslist geen sprake van aankomen...

Soms zijn ze helemaal donkerpaars en dan weer zie je t bloed eruit trekken en zijn ze haast wit. Heb er gelukkig deze week minder last van dan vorige weken, ben druk aan t smeren met babyolie. Mocht van de gyn. niet teveel smeren en masseren, dan stimuleerde ik ze teveel ofzo zei ze.... Maar die olie blijf ik wel smeren hoor.

xx Mick
23,2 wk

Terug
Bovenaan