nog meer meiden die in juni/juli voor t echie gaan!!!

A

Anoniem

Guest
hallo.
Zijn er nog meer meiden die in juni/juli van start gaan.
Ik zelf stop op 12 juni met de pil.
Dan even een weekje ongesteld en dan beginnen met klussen :)
Vind het nu al spannend worden.
groetjes Inge

Hoi Inge,

Ook ik ben met mijn laatste strip bezig! Nog anderhalve week. Ik ben al 10 jaar aan de pil dus ik ben benieuwd hoe mijn lichaam reageerd. Dan wil ik in ieder geval 1 cyclus rond hebben en dan...klussen! Alleen het idee al vind ik spannend.
Groetjes Iris

Hai.

ik neem dus 12 juni mijn laatste pil.dus vandaag precies nog 1 maand.
Ik wacht niet mijn eerste menstruatie af. Ik ga meteen proberen.
Dit doe ik omdat ik pcos heb (cystes) waardoor ik aarschijnlijk weer onregelmatig ongesteld word.
Die eerste maand is dan misschien nog redelijk normaal dus probeer ik meteen die kans te grijpen.
Ik ga dr natuurlijk niet van uit dat dat meteen raak is maar wil die kans wel proberen te benutten.
Ik vind t ehct spannend ... maar kijk er wel ontzettend naar uit.
Liefs Inge

Haay Inge,

Leuk he al die verhalen hier op t forum. Iedereen leeft met iedereen mee en iedereen is even ongeduldig. maar ja ik kan zelf ook niet wachten tot het zover is.
Ik wist niet dat cystes(schrijf ik dat goed..?) invloed hebben op je regelmatigheid van je cyclus.  
Wij zijn net verhuisd van een klein appartement naar een leuke 1gezinswoning. Boven moet alles nog opgeknapt worden en zo kunnen we gelijk van 1 kamer een kinderkamer maken. Misschien is dat erg op de zaken vooruit lopen maar ja voordat we daar aan beginnen zijn we ook al weer een paar maanden verder ben ik bang.
En jullie, zijn jullie er al lang over aan het nadenken om nu voor het eggie te gaan?
Ik MOET nu even de hond uitlaten, Doei

Hai.

Ik moetnog 1 strip helemaal afmaken.
Omdat ik op vakantie ga stop ik nog niet na deze wat ik nu gebuik.
Want dan ben ik net op vbakantie ongesteld en dat vind ik niet zo prettig.10 juni kom ik terug en 12 juni is dus mijn laatste pil en die zal ik met veel lol in nemen.hihi
Ben idd benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren hierop.
groetjes inge

nog even antwoord geven op n paar dingetjes die je vroeg hihi.

Wij hebben t wel al n poosje over kinderen gehad.
maar eigenlijk hebben we pas besloten dat we voor t echie willen gaan.
Van die kamer is niet raar hoor.
ik ben nog niet eens begonnen met klussen maar heb wel al gekeken welke kinderkamertjes ik mooi vind en hoe ik de kamer zou indelen en welke kleuren hihi.
daar zijn we toch vrouwen voor???

liefs mij

Terug
Bovenaan