nog meer meiden met een lage lichaamstemperatuur?????

Ik ben nu een aantal weken mijn temp aan het bijhouden op raad van mijn huisarts.. Ben midden in een cyclus begonnen, omdat mijn menstr. maar niet doorzette. Deze is toen ongeveer 2 weken rond de 36,5 geweest. Hierna begon ik met bruin verlies en later roodverlies (minimaal). Mijn temp daalde hierna gemiddeld naar de 36,1 toe. Ongeveer 10 a 12 dagen hierna is mijn temp weer gestegen naar de 36,5 graden. Deze is nog steeds zo en ik heb vorige week mijn ei gehad (kan ik aan mijn cervixslijm merken). Tis mooi dat ik dus hieruit kan zien dat mijn temp na de eisprong omhoog gaat, maar toch vind ik deze gemiddelde temp. Wel erg laag! Gemiddeld ligt een temp. van een mens al rond de 36,5!

Ben ik de enige met zo;n lage temp? Of zijn er meer meiden die dit hebben?
Is dit niet veeeeeels te laag en vergis ik me in mijn ei?

Imme xx

Hoi Imme,

Volgens mij is die lichaamstemperatuur zo laag omdat je hem meet als je nog inactief bent. Voor je eigen geruststelling zou je hem later op de dag nog eens kunnen meten... volgens mij zitten trouwens de meeste mensen ónder de 37 graden hoor.
Ik houd nu ook mijn temperatuur bij. Steeds was het een beetje rond de 36.4. Ik had volgens mij op dag 18 mijn eisprong, en mijn temp ging pas op dag 24 omhoog... heel raar dus, maar toen had ik pas 36.8 dus wie weet gaat het bij jou ook nog omhoog!

Hoi Imme,

volgens mij is dat een redelijk "normale" temp. hoor.
Als je idd s'ochtends voordat je uit je bed gaat (en nog niet zo veel bewogen hebt e.d.)  tempt,  is je lichaamstemperatuur nog  laag. Je meet dan je basale lichaamstemp. (lichaamstemp in rust)
Die van mij zit gemiddeld op 36.2/36.3!
Hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjesss,
Ashley.

bedankt voor jullie reactie! ben nu wat meer gerustgesteld! mijn temp is idd laag, maar ben niet de enige! normaal is ie rond de 36,0 36,1, nu na mijn ei rond de 36,5..... zal vast wel goed zijn dan! nu maar duimen dat ie hoog bijft!!

Jullie ook succes verder!!

liefs imme

Hoi imme!!

Dat klopt hoor, die van mij is meestal ook 36,3/ 36,5, op de dag van mijn eisprong was ie 36,7 en nu is ie alweer een week, 37,8/37,9....

Ik temp ook voor dat ik ga slapen en dan is ie altijd rond de 37,2 ofzo...
Dus je bent normaal hoor!!!! hhihi

groetjes

Hoi Imme,

Volgens mij is dat geen rare temp hoor. Nu ik meteen na opstaan meet, schommel ik tussen de 36,2 en de 36,4. Tijdens mijn vruchtbare dagen kom ik niet hoger dan 36,8. De enige keren dat ik 37 graden ben of hoger is als ik koorts heb. Dus een gemiddelde temp van 36,5 is volgens mij heel normaal.

Groetjes,

Sara

Haha, hier een abnormale . Mijn temp voor de eisprong is tussen de 36,6 em 36,8 en na de eisprong tussen de 37,0 en de 37,2. Ieder lichaam is weer verschillend, dat blijkt maar weer!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan