nog meer meiden overtijd?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik had al gereageerd in een andere topic over overtijd en negatief testen.
Er waren nog meer meiden met hetzelfde probleem.... hoe is het bij jullie?
Ik ben inmiddels beland op dag 34 en nog niet ongesteld.
Heb er vandaag een test aan gewaagd maar negatief.
Normaal ben ik 29 dagen precies dus vind het echt vreemd, en vervelend want nu blijf ik maar wachten en als het onregelmatig blijft word het lastig uitrekenen met de eisprong (ik voel m niet)

Laat me snel ongesteld worden dan kunnen we verder.
Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg!

Hey Nijntje,

Ik heb ook hetzelfde gehad als jou.
Ik zat altijd tussen de 26 en de 31 dagen. Op een gegeven moment zat ik op dag 40 en telkens negatieve testen.
Ik naar de dokter. Die zei dat de meeste vrouwen 1 maal per jaar een langere cyclus hebben....dus ik kon weer naar huis. 2 dagen later op dag 42 werd ik ongi....flink balen dus.
En je lijf kan je idd flink voor de gek houden.
Suc6 met zwanger worden!!!

Groetjes,

Mootje ( 6 weken zwanger )

Hallo Nijntje,

Ik zit nu op 36 dagen. Ik heb een hele onregelmatige cyclus en die loopt van 29  tot 39. Dus ik weet ook niet of ik echt overtijd ben. Gemiddeld ben ik wel na 32 dagen ongi. Ik ga vanmiddag als mijn ventje thuis is een test doen. Dus wie weet.
Ik heb wel al een paar dagen last van pijn in mijn buik en was vorige week elke ochtend misselijk maar dat is nu weer over.

Afwachten dus.
Jij ook succes!

Hoi Nijntje,

Toen ik met de pil stopte had ik de eerste keer ook een cyclus van 35 dagen. De tweede keer was ie iets korter en nu zit ie de laatste maanden weer netjes op 28 dagen. Weet niet of dit je eerste lange cyclus is, ben je net gestopt met de pil? Want dan kan het natuurlijk zo zijn.

Lotje

Hoi,

Ik ben in juli gestopt met de pil en heb daarna 4 keer een preciese cyclus van 29 dagen gehad.
we zijn sinds afgelopen maand voor het echie begonnen. dus zou wel snel geweest zijn!

Ik slikte al heel lang de pil, 2 jaar geleden ben ik ook gestopt en was toen binnen 2 maanden zwanger. dus echte vergelijking met toen of ik een regelmatige cyclus heb dat is er niet.( 2 keer een cyclus van 28 dagen toen)

voor de pil was ik wel altijd regelmatig, 28 dagen. dus dit vind ik gewoon beetje vreemd nu.

(ik zit trouwens nu op dag 35 ipv 34.)

wacht gewoon af..als het volgende week er niet is dan bel ik de huisarts wel.

Hallo Nijntje en andere dames!

Ik ben sinds juli gestopt met de pil maar pas in de 2e ronde voor een kindje. Ik heb voor ik aan de pil ging altijd al een hele regelmatige cyclus gehad van 27,28 of 29 dagen, en ook sinds ik gestopt ben met de pil elke keer een cyclus van 28 dagen gehad. Vorige maand was dit 27 en deze maand zit ik nu op dag 31 wat dus heel vreemd is voor mij....

Ik heb vanochtend een test gedaan en daar werd een heeeeel licht streepje zichtbaar... Maar niet na 3 minuten maar na 4 dus officieel is dat buiten de tijd. nu weet ik dat je het beste  kunt wachten met testen tot je meer dan  2 dagen na dat je eigenllijk ongesteld had moeten worden omdat elke dag je hormoon spiegel nog stijgt... En de kans op een negatieve eerste test dus groot is als je maar een paar dagen over tijd bent. Heb dus de hoop nog niet opgegeven. Hoop dus als ik de komende dagen niet ongesteld wordt woensdag een tweede test te doen die misschien wel positief is...

Jullie? Inmiddels al meer duidelijkheid?

Groetjes floor

Hier nog steeds geen rode duivels.
dag 36 bijna voorbij....
Ik hoop echt dat ik morgen ongesteld word hoor, kunnen we daarna opnieuw gaan klussen voor een brusje!
dat wachten is niks voor mij.

Maaruh...streepje is streepje. hoe licht ook. (floortje)
spannend hoor, als je over 3 dagen nog niet ongesteld bent...opnieuw een testje en wie weet!

Terug
Bovenaan