nog meer melk verslaafden?

hoi dames

Lees nog vaak mee maar tijd om te schrijven is er niet echt helaas. Zag al dat er een hele hoop bij waren gekomen dus hier een resume van wie ik ben. Ik ben de moeder van Luna (juni 2005) en Indy  (dec 2006). Indy is een maand te vroeg geboren vandaar dat ik hier lees ipv bij het najaarsforum die ken ik niet namelijk.

Maar goed hier het issue.
Indy is dol op haar fles maar nu ze 6 maand is zal er toch ook groente en fruit in moeten, maar mevrouw blieft het niet. Onze oudste zat er na de eerste keer gelijk in te bunkeren alsof ze nooit anders had gehad (was toen 3,5 maand) maar Indy weigert. Bij 5 maanden hebben we het voor het eerst geprobeert, geen succes dus maar even gestopt en later weer geprobeert. Nog steeds is het geen feest. Ze blijft een gezicht trekken of ik haar haar eigen luiers onder de neus druk en spuugt het fruit/groente zo weer uit. Heb al de meest vreemde fratsen uitgehaald om haar er aan te laten wennen. Beetje melk erdoor, fruit verwarmen, op haar duim (heeft geen speen) op mijn pink enzovoorts

maar nee mevrouwtje heeft een eigen mening mening en daar is ze standvastig in.
Zijn er nog meer beebs die geen fruit en groente lusten?

groetjes Chislaine

he chislaine,

leuk dat je er ook weer bent!
Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. maar misschien kun je hele piepkleine beetjes  vloeibaar  fruit of groente  door de melk doen (in een fles met grotere speen), dan heeft ze haar vertrouwde fles, met een beetje een nieuwe smaak....wie weet helpt dat?

en pap, probeer je dat ook?

Hoi Chislaine,
Ja hoor!! Hier ook eentje die geen fruit wil. Ben al een maand aan het stoeien, ze spuugt het gelijk weer uit inclusief spetters hihi
Ik heb vers fruit, fruit uit een potje, fruit met melk, fruit met liga en warm fruit allemaal al geprobeerd, en geen succes!!
Ook groenten geprobeerd, vindt dat ook niet lekker.    
Zelfs als ik haar zelf het lepeltje geef stopt ze het niet in haar mond, terwijl ze eigenlijk alles wat ze in haar handen heeft in haar mond stopt. Maar ze is blijkbaar niet te foppen hihihi.
succes!

groetjes Sonja

Terug
Bovenaan