Nog meer mensen gestopt met de pil in Maart ?

A

Anoniem

Guest
Hallo mensen,

Ik ben 15 maart gesopt met de pil... Ik had me voorheen er nooit ech in verdiept ; hoe lang het bijvoorbeeld kon duren etc. Om me heen hoorde ik alleen maar verhalen dat t meteen raak was.
Ik ben dus in Maart gestopt, en ben nog niet zwanger.
De aankomende x dat ik ongesteld moet worden is het pas de 4e ronde, en weet ik dat ik me nog geen zorgen moet maken... Maar t duurt allemaal gewoon zo lang.. als je zo graag zwanger wilt zijn...
Iemand nog tips? Of ook iemand die net als mij in de afgelopen maanden gestopt is met de pil?

Hey !
Ik ben ook in maart gestopt met de pil en nog niet zwanger.
Waarneer mijn NOD is weet ik niet, mijn cyclussen zijn erg verschillend en langer dan 28 dagen.
Wel ga ik ervan uit dat het langer dan een jaar duurt voordat ik zwanger ben, omdat het de vorrige keer ook 1 1/2 jaar duurde.
Tja, erg he elke maand die spanning of het gelukt is of niet. Bij de meeste duurt het geloof ik langer dan 3 maand hoor voordat het raak is, dus dat het even langer duurt is helemaal niet gek.
Nou veel succes met het zwanger worden, ik duim voor je dat het snel raak is.

Groeten van Miena.

Hoi, Ik ben 25 februari gestopt met de pil en had ook gedacht wel even zwanger te worden, want iedereen in mijn omgeving is ook snel zwanger. Maar helaas, het is juli en de test blijft vooralsnog negatief. Ik ben heel bang om onvruchtbaar te zijn en zou wel naar binnen willen kijken om te zien of alles nog goed functioneert, maar dat kan helaas niet. Ik heb wel met mezelf afgesproken vanaf nu wat meer ontspannen er mee om te gaan, dus niet meer iedere dag wegstrepen. Bewust heb ik nu niet uitgerekend wanneer ik ongeveer moet menstrueren en wanneer dan de eisprong is ed. Maar het blijft heel moeilijk als je tussen allemaal mensen werkt en leeft die aan de lopende band zwanger worden en bevallen.

groetjes Lucretia

hey hey
ikke is ook gestopt met de pil in maart!! mijn cyclus is errug lang wel 43 dagen! heb afgelopen zaterdag me nod gehad maar er is nog niks gekomen en de test was negA dus dat wordt ff afwachten!!!!

Hallo,

Ben ook gestopt in Maart! Nog ' maar'   de vierde ronde dus...., maar ja als je de stap om te stoppen met de pil hebt genomen, wil je eigelijk ook gelijk he...

Ik ben nu wel overtijd (vandaag precies 1 week), maar gisteren was de test nog negatief....Ik voel me wel anders dan anders, maar ja dat wil ik ook graag voelen. Ik heb besloten om woensdag (10 dagen overtijd) weer te testen als ik nog niet ongi ben geworden.

Veel succes jullie allemaal!

Tsjah.. geduld hebben is een schone zaak...elke keer hoop ik weer dat t zover is, en ja ik weet wel dat 4 maanden niet echt lang is, in vergelijking met mensen die al zolang bezig zijn... maar toch..
En ja.. idd heb ik ook wel es het gevoel onvruchtbaar te zijn..
Ook ik heb me maar voorgenomen vanaf nu er niet meer zo mee bezig te zijn, en maar zien wanneer het komt... stiekum hoop ik natuurlijk dat het snel raak zal zijn.
Ik dacht dat zwanger worden erg makkelijk was... dat dat zo ff gepiept was als je gestopt was met de pil... blijkt toch wel ff anders in mekaar te steken.....

Is dit jullie eerste kindje?? (Van de mensen die hebben gereageerd op mijn toppic)

hoi hoi

ik ben ook eind maart gestopt met de pil. heb afgelopen maand een MK gehad na 5 weken dus nu ook ronde 4!! deze week eisprong, weet niet precies wanneer door die MK dus ik ben gewapend met ovulatietesten en dat gaat vast goed komen, anders maar volgende maand niet waar? lichaam neemt toch zelf de tijd om te helen en dat kun je niet vernellen..

allemaal heel veel sterkte en veel geluk!! hopelijk is het snel raak voor jullie!!

toi toi knuffels sweety

Terug
Bovenaan