Nog meer mensen last van huiduitslag?

Hoiii allemaal!

De zwangerschap verloopt hier prima... morgen 15 weken.. al een mooi eindje op weg toch!

Maar ik blijf met eczeem en huiduitslag lopen, en dan met name tussen de vingers/polsen en elleboog "holte"... ik heb een hormoon zalfje gekregen maar heb het maar 3 dagen gebruikt. Ik probeer me nu te redden met vette zalven zoals: uierzalf/gehwol klovenzalf/niveau creme "dat blauwe blik" en zo min mogelijk douchen en geen Dove meer gebruiken, want daar kreeg ik enorme jeuk van.. ook aan enkels.. dat is nu weer over. Wie herkent het.. en hebben jullie tips?

Liefs mammma

ik heb alleen enorme uitslag gehad na mijn bevalling en exceem gekregen... ws. ook door verandering van hormoon huishouden. Gek wordt je ervan!
Ik ben toen aan de antihistenine gegaan (tegen allergische reactie) omdat ws. het geval was. Dat was het enige dat hielp.... zalfjes waren eerder irritant voor mijn gevoel!
sterkte want het is erg vervelend!

Hoi!

Oke bedankt voor je tip.. ga nu ff opzoeken wat antihistenine is......! Wie weet is het wat voor mij. Nee inderdaad.. de zalfjes.. ik heb me net weer ingevet en de huid is nu al niet meer vet 10 min later.. dus dan denk ik hmmm wat heeft het voor zin. Blijf maar dom doorgaan.

Doeiiiiii!

Ik word ook gek van de jeuk
Heb al eens eerder eczeem gehad bij m'n tepels en dat is weer terug en op m'n benen.
Heb een zalf van de dokter.
Dus tja komt bekend voor hahaha

Okeeeeeeeeeee ga ik ook even opzoeken!! Calendula? Nooit van gehoord. Tja ik had gisteravond weer zo'n jeuk aan mn polsen, en ik was wat boos en verdrietig tegelijk en ja hoor... jeuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die stomme hormonen ook. De huid werd helemaal rood natuurlijk na het krabben, en maar sudo creme op gedaan.. wat is nu toch dat wonder middel?! De oorzaak achterhalen, naast de hormonen die de eczeem verergeren zou ik echt niet weten hoe ik dit toch moet stoppen. Ik krijg soms de indruk dat niemand het weet, zelfs de artsen niet.. je kunt het alleen verlichten. Nouja ik ga gewoon maar door met zoeken.

Bedankt voor de tips en medeleven!!!!! hihi..

calendula gebruiken ze ook voor waterpokjes bij kinderen, werkt super...

ik zie op tv een reclame van vsm voor huidirritatie
in hormoonzalfjes zitten natuurlijk hormonen en die makn je huid ook weer dunner.... dus ik ga van de week vsm halen

k heb het op mijn schenen, alleen al wel langer dan deze zwangerschap

succes in ieder geva;

Terug
Bovenaan