Tot onze hele grote verrassing en geluk zijn we deze keer heel erg snel zwanger geworden. Onze zoon is nu 11 maanden en we hebben na 6 maanden de condooms opgeborgen, het heeft deze keer dus maar 5 maanden geduurd voordat ik zwanger werd. De vorige keer duurde het 3 jaar. Dat was eigenlijk de reden voor ons om te beslissen om nu niet aan de anticonceptie te gaan en de natuur haar gang te laten gaan. Onze voorkeur ging er trouwens wel naar uit om de kindjes niet heel lang na elkaar te krijgen maar anderhalf jaar is wel heel snel. Het lijkt me echt geweldig, ik denk dat de kindjes zo veel aan elkaar zullen hebben. Voor ons zal het waarschijnlijk erg druk worden met twee van die handenbindertjes maar misschien heb je dat zowiezo wel.
Ik was benieuwd of er meer van jullie twee kleintjes relatief kort op elkaar hebben of gaan krijgen en wat jullie ervan verwachten of ervaren hebben.
Ik was benieuwd of er meer van jullie twee kleintjes relatief kort op elkaar hebben of gaan krijgen en wat jullie ervan verwachten of ervaren hebben.