A
Anoniem
Guest
Omdat Cissy vroeg maar 1 te plaatsen bij haar topic heb ik dat netjes gedaan maar ik kon echt niet kiezen en ik denk wel meer mama's niet. Dus vind dit gewoon een topic waarin je mag plaatsen wat je wil en die wil kijken, die kijkt en anders niet snappie. Maar ik ben wel benieuwd. Pak de tissues er vast bij.
Als eerste de troste papa die mij helemaal door de bevalling heen heeft geholpen. We waren een goed team!
Daarna de broer en zus die hun zusje voor het eerst zien. Het is op zich niet zo'n mooie foto maar wat moet er toch door die 2 hoofden zijn omgegaan. Ik ben ook trots op hun. Kanjers. Van links naar rechts: Iris en Romy, van manlief zn zus. Iris is ook peettante van Tyche en Romy gewoon een grote lieve nicht. En dan Evy en Hessel. De trotse broer en zus.
O ja en natuurlijk Tyche in het bedje haha.
Dan de papa, mama en baby Tyche en zie je... de papa houdt van mij haha. Dit is echt zo'n foto waar je dat xtra op ziet.
En hier zie je dat Tyche haar broer om op te eten vind.
Zo nu jullie!!!
(en dan te bedenken dat ik eerst geen foto's wou plaatsen)
Groetjes Kirsten
Als eerste de troste papa die mij helemaal door de bevalling heen heeft geholpen. We waren een goed team!
Daarna de broer en zus die hun zusje voor het eerst zien. Het is op zich niet zo'n mooie foto maar wat moet er toch door die 2 hoofden zijn omgegaan. Ik ben ook trots op hun. Kanjers. Van links naar rechts: Iris en Romy, van manlief zn zus. Iris is ook peettante van Tyche en Romy gewoon een grote lieve nicht. En dan Evy en Hessel. De trotse broer en zus.
O ja en natuurlijk Tyche in het bedje haha.
Dan de papa, mama en baby Tyche en zie je... de papa houdt van mij haha. Dit is echt zo'n foto waar je dat xtra op ziet.
En hier zie je dat Tyche haar broer om op te eten vind.
Zo nu jullie!!!
(en dan te bedenken dat ik eerst geen foto's wou plaatsen)
Groetjes Kirsten