Nog meer negatief nieuws...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ook hier geen feestje te vieren, want ik heb vanmorgen negatief getest en verwacht dan toch wel in de loop van de dag ongesteld te worden.... Als dat zo is ga ik meteen vandaag maar weer het ziekenhuis bellen om een FM af te spreken, maar dan eens voor een dagje eerder! De laatste paar keren als ik op dag 12 kwam, had ik al follikel(s) van groter dan 20mm, dus al vrij groot. Ik denk dat ik dan liever een keer op CD11 ga, en als het dan nog te klein is kan ik altijd een dag later nog een keer terug gaan toch? Shit, kom er alleen net achter dan CD11 op zondag valt, is ook niet handig, dan moet ik op de spoedeisende hulp komen... Ik zie wel, overleg wel even met ziekenhuis. Maar goed, dan wordt dit dus de laatste poging op deze manier, met clomid en pregnyl en verder op de natuurlijke manier. Daarna willen ze IUI gaan proberen, na eerste denk ik een HSG (shiiiiiit!!!!). Ik heb er eerlijk gezegd niet zo veel vertrouwen in, IUI, heb allemaal het voorgevoel dat bij ons het grofste geschut uit de kast getrokken moet worden, al kan ik dat nergens op baseren hoor. We zien het wel, kan er nu toch niks aan veranderen, maar het is gewoon zoooo frustrerend allemaal! Wanneer houdt de ellende eens een keertje op?!?! Nou, iedereen die in hetzelfde schuitje zit heel erg veel sterkte! En alle meiden op het wachtbankje succes en toi toi toi!

Liefs, Anke

Hallo Anke,

Jee wat balen een negatieve test.
Misschien kun je nog een klein beetje hoop halen uit mijn verhaal van inmiddels 4 jaar geleden. Toen mocht ik op 30 april testen. Dat dus ook netjes gedaan. Helaas negatief.
Op 2 mei gebeld met mijn gyn. en mocht toen meteen komen. Op de echo was niks te zien, maar dat kan ook nog niet met 4 wkn. Ben toen naar huis gestuurd met een medicijn. Vraag me niet wat voor medicijn, dat weet ik niet meer. Het zou geen kwaad kunnen voor een evt. vrucht, maar zou er niks zitten, dan zou ik na een aantal dagen ongesteld worden.
Zou ik niet ongesteld worden dan moest ik met mijn urine naar het ziekenhuis komen.
En wat denk je.... ik was 6 wkn zwanger. Konden het toen ook op de echo zien.

W.b. jouw controle dagen. Ik moet altijd komen op dag 10. Valt dag 10 op een zaterdag, dan kom ik op vrijdag, dus dag 9. Valt ie op zondag, dan ga ik op dag 11, de maandag dus. Misschien heb je iets aan deze info. Mijn gyn. zegt altijd ik heb liever dat je iets te vroeg komt, dan te laat.....

Heel veel succes en ik blijf voor je duimen!
liefs, mama Peet

He Anke,

Balen meid, jeetje wat een slecht nieuws zeg deze maand. Er zou er toch een bij moeten zitten zou je zeggen. Nou meid doe je ook met ons mee toch voor een kerstkindje. Ik ben tot op heden nog niet ongesteld, maar goed ook ik denk dat het vandaag wel zal komen. Nou ja kop op meid we gaan er weer voor. Ik moet trouwens ook altijd op dag 10 komen !
Spreek je snel weer en succes hoor.

groetjes Cindy  

Hoi Anke,
Jeetje, balen zeg, jij ook geen positief nieuws deze maand. Ik begin zo langzamerhand het vertrouwen in IUI een beetje te verliezen als er alleen maar slecht nieuws te melden is op het forum van de IUI meiden.
Hopelijk volgende maand een betere ronde voor iedereen!
Liefs, Judith

Ooohhh meiden, jullie apen elkaar wel na hoor. Moeten jullie echt niet meer doen..........  Heeft er nou niemand goed nieuws, of per ongeluk toch een foutje gemaakt........
Wens jullie heel veel sterkte en hopelijk hebben jullie ook veel steun van ons en elkaar!!!!!! xxx

Terug
Bovenaan