Nog meer prille zwangeren en onzeker?

<p>Hallo allemaal,</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik ben nu 5 weken zwanger en kan het nog steeds niet geloven. Ik ben zo bang dat er iets mis gaat… Ik heb over 3 weken de eerste echo en moet leren vertrouwen dat het vaker goed dan fout gaat. 1 op de 10 gaat mis zeggen mensen altijd, maar dat betekend dat ook 9 op de 10 gewoon goed gaan. Ik voel me goed. Af en toe een beetje misselijk maar dat slik ik zo weer weg en best wel moe en pijnlijke borsten, maar dat hoort er allemaal bij. Je lichaam is bezig een kindje te maken dus dat kost ook veel energie.</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ook was ik erg onzeker over krampjes die ik heb, maar lees dat dit erbij hoort en je darmen/ groeiende baarmoeder kan zijn. Ik vind het ook erg moeilijk om het los te laten en vertrouwen te hebben, maar dat zal toch moeten..</p><p>Zijn er nog meer mensen die onzeker zijn en wat doen jullie om de rust te behouden?</p><p>Eerst onzeker tot de test en dan onzeker of alles wel goed gaat... Wat ben ik toch ook een piekerkont</p><p> </p>

Vooral dat stukje over 9 op 10 die dan goed gaan... Haha.. Het is alsof ik een stukje van mezelf lees. Ik was zo bang rond week 6, toen heb ik een spoedecho gehad en was alles goed. Alleen wat oude bloedingen. Nu 7 weken en 3 september krijgen we de tweede echo en intake bij verloskundige.
Het is gewoon allemaal superspannend, maar er zit niks anders op dan wachten. 
Je kunt het! 

Snap helemaal de onzekerheid!
Sinds eergisteren positief getest met een vroege zwangerschapstest! Helemaal blij! Alleen vanaf 4 dagen geleden vreselijke buikpijn/rugkramp. 1 nacht krom gelegen wat ongeveer een half uur aanhoud. Tweede nacht bijna flauwgevallen van de pijn, derde nacht overgeven.. gisteren de gehele nacht wakker gelegen. Dus maar weer naar de HA geweest en die hebben me een antibiotica meegeven voor blaasontsteking. 
Zou dat die erge pijnen kunnen veroorzaken?

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook ontzettend onzeker hoor. Ben morgen 7 weken volgens eigen berekening en hebben 10 september de eerste echo en intake bij de verloskundige duurt lang! Mijn vriend probeert me rustig te houden door te laten zien dat er niets is wat we kunnen doen alles wat niet mag laat ik staan en meer dan dat kan je niet doen dit helpt bij mij wel. Ook gaan we het mijn ouders deze week vertellen zodat mijn hoofd hopelijk wat minder over loopt. Ze zijn nu nog op vakantie anders hadden ze het al wel geweten maar moeten nog even wachten tot ze weer hier zijn 

Ik herken de onzekerheid dag of 34 geleden een miskraam gehad en nu weer zwanger heb in die dagen wel negatieve test in handen gehad dus kan haast niet anders dat ik echt zwanger ben maar voel het niet zo vorige keer ook niet veel last alleen iets moe en dat heb ik nu ook en wie is last van me rug of een harde buik savonds soms een soort van misselijk maar is niet echt misselijk 

Ik herken de onzekerheid dag of 34 geleden een miskraam gehad en nu weer zwanger heb in die dagen wel negatieve test in handen gehad dus kan haast niet anders dat ik echt zwanger ben maar voel het niet zo vorige keer ook niet veel last alleen iets moe en dat heb ik nu ook en wie is last van me rug of een harde buik savonds soms een soort van misselijk maar is niet echt misselijk 

Hier precies hetzelfde! Gisteren een positieve test. Nu 4,5 week zwanger. Eerst dubben over de testresultaten en nu dubben over of het allemaal wel goed gaat. Heb nauwelijks ergens last van. Dat vind ik dan juist weer eng - terwijl ik er blij mee zou moeten zijn denk ik. Af en toe wat mini krampjes, wat gerommel in mijn buik, weinig eetlust en iets meer boeren. Mag allemaal geen naam hebben. Verloor vandaag ook wat bruine afscheiding dus meteen paniek. Maar schijnt geen kwaad te kunnen. Zucht. Blij als ik een echo heb gehad!

Terug
Bovenaan