<p>Hallo allemaal,</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ik ben nu 5 weken zwanger en kan het nog steeds niet geloven. Ik ben zo bang dat er iets mis gaat… Ik heb over 3 weken de eerste echo en moet leren vertrouwen dat het vaker goed dan fout gaat. 1 op de 10 gaat mis zeggen mensen altijd, maar dat betekend dat ook 9 op de 10 gewoon goed gaan. Ik voel me goed. Af en toe een beetje misselijk maar dat slik ik zo weer weg en best wel moe en pijnlijke borsten, maar dat hoort er allemaal bij. Je lichaam is bezig een kindje te maken dus dat kost ook veel energie.</p><p style="color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Ook was ik erg onzeker over krampjes die ik heb, maar lees dat dit erbij hoort en je darmen/ groeiende baarmoeder kan zijn. Ik vind het ook erg moeilijk om het los te laten en vertrouwen te hebben, maar dat zal toch moeten..</p><p>Zijn er nog meer mensen die onzeker zijn en wat doen jullie om de rust te behouden?</p><p>Eerst onzeker tot de test en dan onzeker of alles wel goed gaat... Wat ben ik toch ook een piekerkont</p><p> </p>