Nog meer rare ongi’s......

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb weer een vraag. Ik ben 5 december gestopt met het slikken van de pil.
Daarna in december en januari normale ongi’s gehad van 5 dagen met normale hoeveelheid vloeiing.
Februari was maar 2,5 dagen lang en ook niet echt veel.
Maart was weer normaal en 5 dagen.
April was maar krap 3 dagen en heeeel erg weinig (voornamelijk bruin) met superveel buikpijn.
En deze maand heb ik maar 1,5 dag vloeiing gehad. (do+1/2 vr)

Hoort dit bij het ontpillen of is het gewoon raar?

Groetjes,

Sara

hoi sara

dat is inderdaad wel anders dan anders. het komt overigens vaker voor dat je ongi's verschillen. mijn ongi's durden in het begin ruim een week, na de pil was dat 4 dagen. en nu heb ik ook wel eens ongi's van 3 dagen. voor mijn gevoel erg kort dus.

dat jou laatste ongi maar 1,5 dag duurde is misschien het gevolg van een taaie slijmlaag deze maand? als er minder vocht bijzit is het ook moeilijker om je oude "bedje" af te voeren en heb je dus ook heverige krampen. je lichaam wil er toch vanaf. hoelang is dat geleden? misschien komt er 2 dagen later nog wel een beetje. ik ben ook een keer in 2 stppen ongi geweest 2 dagen, een dag niet en toen weer een dag wel.

was er ook erg onzeker van, maar inmiddels doen ze weer normaal. ik zou als je volgende ongi ook zo i, vooral met zoveel pijn, eens langs de doc gaan. misschien kan hij je meer vertellen.

liefs esther

Hoi Esther,
Bedankt voor je reactie. Ik heb vandaag de hele dag al flinke steken in mijn buik. Ben vandaag ook nog wat aan zwart spul verloren. Ik hoop dat het weer snel over is deze maand en dan moet ik volgende maand maar afwachten wat het wordt.

Vind het wel vervelend dat het zo raar gaat. Het geeft me niet bepaald een relaxed gevoel van op naar ronde 6, misschien is het dan raak. Nu draait alleen de vraag door mijn hoofd of alles wel in orde is. Maar goed, dat wordt dus gewoon weer afwachten.

Liefs,

Sara

Terug
Bovenaan