hoi lydia
hoi meid
ik ben hier nieuw en heb je probleem gelezen
mijn vriends zaad was ook heel slecht maar dan ook heel slecht we zijn naar een paar maanden bij de huisarts geweest en die heef mij toen laten tempraturen bleek een paar maanden later dan het zaad van me vriend heel slecht is
zal je de verdere medische molen besparen
maar we kwamen in aan merking voor ivf daar ging bijna anderhalf jaar overheen nu afgelopen vrijdag 6 aug hebben ze bij mij een punktie gedaan en 3 blaasjes uitgehaald (deed vresselijk pijn) 2 ervan zaten een eitje in en ze waren rijp mn vriend was toen aan de beurt om (ja hoe zal ik het zeggen)te leveren moesten we ff wachten op de uitslag en dat van mij was prima maar dat van mn vriend was te weinig die moest toen nog een keer 2de keer gedaan kwam ze later ook trug en was het iets beter maar niet goed voor ivf maar voor icsi we moesten toen 3 dagen wachten en vandaag 9 aug is het bij mij trug gezet en ja ik ben nu zwanger maar als het blijf zitten dan is het een aangenomen zwangerschap dus nu zijn we alweer aan het nagel bijten en hopen dat het nu eindelijk is meezit naar al de onderzoeken en verdriet er omheen dus ik weet wat je voelt en wat jullie meemaken ik leef met je mee maa geef de moet niet op wat er is nog heel veel hoop
wens jullie heel veel sterkte in deze periode
gr hartje