nog meer smoezen

Hallo meiden zoals Anna een probleem had met niet meer drinken en hoe vertel ik dat? Zo zit ik met roken, ik rookte al nooit erg veel maar bij pauze op werk en gezellige aangelegenheden stak ik er wel een op. Nu rook ik dus vrijwel niet meer en nu komen straks ook de vragen wat moet je daar nou weer op verzinnen? Ben weddenschap aangegaan is 1 maar wie weet nog goeie??
Oh ja en ik heb gelijk nog een vraag ik werk in de huishouding en heb dus veel met schoonmaakmiddelen te maken nou is mijn vraag of chloor kwaad kan en of jullie bepaalde schoonmaakmiddelen weten waarbij je uit de buurt moet blijven. Alvast Bedankt. Groetjes Esther
 
Ik ben ook gestopt en rookte best veel, als mijn schoonmoeder op bezoek komt biedt ze me steevast een aan. Mijn smoes is dat ik teveel last van hooikoorts heb en het even niet zo goed verdragen kan.
 
Dag Esther!

Ik kan je niks vertellen over het roken maar wel over de schoonmaakmiddelen.
Ikzelf werk als schoonmaakster en heb met mijn vk overlegd van hoe en wat.
Het is naar het schijnt beter dat als je zwanger bent je handschoenen aantrekt met het werken.
en ik zou zelf niet teveel met chloor gaan werken,maar zou ipv chloor eens in de supermarkt kijken naar citronella,of citroenfris hoe je het ook wilt noemen.
dat is in ieder geval minder schadelijk omdat het meer natuurlijke bestanddelen bevat.
ik hoop dat je iets wijzer bent nu,enne veel geluk met je zwangerschap!

groetjes

carola
 
hoi hoi,

ook ik kreeg comentaar op dat ik gestopt was met roken, sommige mensen hadden het door, mijn vriend en ik hebben zoiets van dat wij er niet over gaan liegen, als mensen door ons gedrag iets door hebben vertellen wij het ze gewoon, en iedereen begrijpt dat je het nog even geheim wil houden tot de 12 de week. Ik zou zeggen gewooon niet te moelijk doen, als ze er achter komen kun je het altijd zeggen dat je het geheim wilt houden, de meeste mensen snappen dat!
 
Hoi,

Ik werkte ook in de huishouding en mij is verteld dat ik niet meer met azijn mocht werken.

Groetjes Eva T

p.s. Bij mij had iedereen het ook gelijk door omdat ik altijd meedronk en rookte en plotseling braaf aan een sapje zat. Ik heb het dus niet geheim kunen houden.
 
Terug
Bovenaan