Nog meer tandloze kinderen??

Hoi allemaal,

ons meisje van ruim 11 maanden heeft werkelijk nog geen één tand. Ikben benieuwd of er nog meer kinderen zijn die nog geen tanden hebben?
Ik maak me er eigenlijk nog geen zorgen om en er iets aan veranderen kan ik toch niet. Ach ja, zo kunnen ze ook niet rot worden... (tenzij je een speen met stroop ofzo geeft...)

Groetjes!

hoi hoi,
de kleine van een vriendin van me is inmiddels bijna 13 maanden en heeft ook nog geen tandjes.
hier hebben ze er u 6 maar staan ze alweer 4 maanden stil. nu maar hopen dat ze ze niet heel snel achter elkaar krijgen. de laatste 4 kregen ze binnen 2,5 weekjes. zo zielig. de hele bovenkaak dik en bobbelig!

groetjes,
Petra

Hai, onze teun heeft met 10,5 maand ook nog geen enkele tand. Ik heb wel het idee dat er wat zit te komen (dat zeg ik al 4 maanden haha) want hij heeft een beetje verhoging, beetje diarree, beetje huilbuien.. alleen sinds vandaag ook rode vlekjes op zijn lijfje, dat vind ik dan weer raar. Even in de gaten houden dus.

En inderdaad, ooit komen ze wel! Ik zou me niet druk maken! Succes :)

Hoi allemaal,

Stef (bijna 11 maanden) heeft ook nog geen tanden. Tijs kreeg zijn eerste tand toen hij 11 maanden was. En heeft inmiddels ook al zijn tanden en kiezen (wordt 2 aug 3 jaar).

Ik was zelf 14 maanden toen de eerste tand door kwam. En dat is allemaal ook helemaal goed gekomen!!!

dus inderdaad nog helemaal niets om je druk om te maken.

Verder had ik gelezen dat als ze later tanden krijgen ze er wel over het algemeen meer last van hebben. Maar daar hebben we bij Tijs weinig van gemerkt. Die had alleen last van vreemd stinkende dunne luiers, geïrriteerde billen en hij at dan 2 weken slechter. Sliep verder gewoon normaal en mopperde ook niet meer dan anders.

Groetjes,
Susan

Sophie kreeg ook pas met 11 maanden de eerste en een paar weken later de tweede tand. En sindsdien staat ze stil. Ze is nu ruim 13 maand en heeft dus nog steeds twee tandjes. Ach, het komt vast, ze heeft het nu veel te druk met tegelijkertijd te leren lopen en praten!

Terug
Bovenaan