Nog meer wachten.....

Po, F, en de rest

Ik heb eindelijk vanochtend ook getest, maar hij was negatief. Maar ik ben ook niet ongesteld en ik heb ALTIJD een cyclus van 28 dagen of heeeeel soms een dag korter, maar nooit langer. Het komt erop neer dat ik toch nog even moet wachten, ook al heb ik het idee dat ik de verchijnselen wel heb: steekjes in mijn liezen, mijn borsten worden wat gespannen en ik word af en toe een beetje misselijk.

Op de gebruiksaanwijzing staat dat ik over 3 dagen weer moet testen. Als ik voor die tijd niet ongi wordt, natuurlijk.

Ik HAAT afwachten!!!

Liefs,
Marjon

Hoi Marjon,

Had dit berichtje nog niet gezien. Wat balen zeg... maar... het kan zomaar dat je over 3 dagen wel positief test. Je hoort het zo vaak dat vrouwen op de nod niet positief testen terwijl ze wel zwanger zijn!! We duimen voor je!

X F.

Hallo Marjon,

Ik ben er in de laatste maanden van overtuigd geraakt dat wachten het ergste is wat er bestaat.
Het ene moment denk je geen bloed is goed. Dan moet je weer 3 dagen wachten op een test. Is ie positief dan moet je wachten tot eerste echo, is er weinig op te zien. Over 2 week weer komen weer WACHTEN enz enz....en dat heb ik nu dus al 2 x doorstaan. Maar wel twee x overleefd. Meid heel veel succes, ik hoop dat je over nu 2 dagen positief test.
Gr. Biate.

He Marjon,

Balen zeg dat die test ( nog) negatief was, maar misschien heb je inderdaad te vroeg getest. Maar ik kan het me voorstellen dat je niet langer kon wachten en nu maar hopen dat ie over 3 dagen positief is. Ik duim voor je, en laat ff weten hoe het is afgelopen.

Veel liefs Pascalle

spannend hoor, ik duim voor je mee, doe je het ook voor mij....? Ben ook 3 dagen over tijd en voel me ook zwanger....maar ben ik het ook?
Ik vertrouw zelf niet zo op testen, die hebben nog nooit wat aangegeven bij mij, maar hopelijk bij jou wel de volgende keer.

Andrea

Terug
Bovenaan