nog meer zieken???

Hallo allemaal,

Nina is al sinds zondagavond ziek, overgeven, overgeven en nog eens overgeven.
Heel naar voor haar natuurlijk, al een paar keer bij ha geweest, maar ja die doen niet zo gauw wat. Heb domperidon zetpilletjes gekregen tegen misselijkheid maar het helpt nog niet echt. Morgenochtend weer naar ha voor controle, voor de 3e keer al.
Hopelijk hebben ze dan wat beters.
En je raad het nooit. Vannacht ben ik zelf ook ziek geworden, dus je raad het al.
Niet leuk dus, heb ik morgen ook nog een sollicitatiegesprek, hopelijk ben ik dan weer beter. Want ik wil die baan zo graag.
Maarre zijn er bij jullie nog zieken?

groetjes Jantine mv Nina (16mnd)

Hoi Jantine,

He wat naar voor jullie beiden zeg. Hopelijk knap je snel op......

En wat die sollicitatie betreft, toch nog even een tip van de andere kant (ik werk als p&O-adviseur): als je je morgen te beroerd voelt, echt niet gaan hoor. Je kunt beter bellen, het uitleggen en meteen een nieuwe afspraak maken, dan dat je daar zit en alleen maar kunt denken 'als ik maar niet ga overgeven....'. Dan kun je je niet concentreren en maak je toch niet de indruk die je maken kunt.

Als jij de juiste kandidaat bent voor die plek, wachten ze wel een paar dagen op je (het is per slot van rekening nog lang niet het einde van de maand). Wij maken het ook wel mee en waarderen de eerlijkheid én het feit dat iemand ziek is, daar kun je toch niks aan doen.

Maar goed, als je toch gaat: heeel veel succes (en wat is het voor baan als ik vragen mag?)

Groetjes
Susan

Hoi Suzan,

Nou ten eerste ben ik gelukkig weer beter, bleek maar 1 dag en nacht te zijn.
De baan betreft telefoniste/receptioniste bij een groot vervoersbedrijf in Genemuiden.
Spannend dus vanmiddag.

groetjes Jantine

Terug
Bovenaan