nog meer zielige babys... tsi toch niet normaaaaal meer!!!

A

Anoniem

Guest
Opnieuw baby gedumpt in vuilnisemmer

Uitgegeven: 25 november 2008 12:58
Laatst gewijzigd: 25 november 2008 14:17

PARIJS/EPINAL - Een Française heeft in een vestiging van de fastfoodketen McDonalds heimelijk een baby ter wereld gebracht en die vervolgens in een vuilnisemmer gedeponeerd.

De 28-jarige vrouw is aangehouden. Ze werkte zondag in Epinal in het oosten van Frankrijk bij McDonalds en stortte in elkaar.

Toegesnelde hulpverleners stelden vast dat ze net een kind moest hebben gebaard. Zij ontkende dat eerst maar gaf het vervolgens toe. Ze zei dat ze de zuigeling in een afvalemmer in de kleedruimte had gedaan. De baby was dood toen de politie hem daar aantrof.

Opnieuw babylijkje gevonden in België

Uitgegeven: 24 november 2008 11:41
Laatst gewijzigd: 24 november 2008 12:12

BRUSSEL - In Baudour, in de Belgische provincie Henegouwen, is zondagavond een babylijkje gevonden in de woning van de moeder, zo werd maandag bekend.

De vriend van de 29-jarige vrouw trof het in een zak verpakte lichaampje aan in een emmer en waarschuwde de politie. De moeder is aangehouden.

Het is al de derde maal in korte tijd dat in België zo'n macabere ontdekking wordt gedaan. Twee weken terug werd een babylijkje gevonden in een materiaalhok van padvinders in de buurt van Leuven.

Vorige week gebeurde hetzelfde in een bos in de provincie Luxemburg.

ik begrijp dit soort dingen gewoon niet. Er zijn zoveel mensen ongewenst kinderloos. Die zouden zo graag zon baby willen opvoeden......

Pfff... Heb hier gwn geen woorden voor. Deze berichten maken me verdrietig en boos. Er zijn zoveel andere manieren om iets op te "willen lossen" Maar je gaat toch geen onschuldig klein minimensje vermoorden!
Pffff.....

Ik vind zulke nieuwsberichten verschrikkelijk en word er enorm verdrietig van.
Hoe kúnnen die mensen dat doen?!?!
Het kind heeft zo lang in ze gezeten, ze konden het afstaan en als het kindje al dood werd geboren, konden ze het tenminste een goede rustplaats geven i.p.v. ze als vuilnis in een zak te verpakken en te dumpen als afval, bah!

Ik kan en wil zulke mensen gewoon niet begrijpen....
Van mij mogen ze levenslang de gevangenis in......

Terug
Bovenaan