nog meer zwangeren met een opgeblazen gevoel

hoi hoi,

na het avondeten heb ik last van een opgeblazen gevoel. Ik moet echt kleine beetjes eten ook al is mijn favoriete eten. Als ik teveel heb gegeten dan heb ik dus een opgeblazen gevoel en moet ik steeds naar adem happen. Wie herkend dit?

Hi! Ja, dit herken ik. Het opgeblazen gevoel dan, niet het naar ademhappen gelukkig. Na het avond eten ben ik echt beroerd en dat duurt de hele avond tot ik ga slapen. Ik heb gisteren al minder gegeten en later op de avond weer iets, maar dat hielp niet. Vanavond ga ik na het eten maar eens wandelen, kijken of dat helpt. Moet ook veel boeren en scheten (sorry voor de details..;-)) laten, echt niet prettig.
Heb jij dit ook?

Hoi

Erg  herkenbaar, ik heb na het eten ook echt een opgeblazen gevoel en mijn buik is dan ook opgezet alsof ik al 4 maanden zwanger ben. (terwijl ik pas 6 weken ben)
En ik moet ook  veel meer  boeren laten  idd.
Mijn vriend kijkt me echt af en toe aan van...gaat ie lekker.  Ik kan het niet helpen.

Groetjes Eefje

Hoihoi

Nou ik kan ook hier aansluiten hoor!
's avonds voel ik me een kamerolifantje, ik snoep ook bijna niks meer omdat het er gewoon niet in past (is wel weer goed natuurlijk) En ook dat boeren klinkt bekend.
Overdag is er gelukkig niet al te veel te zien of te denken want op mijn werk wil ik het nog even stilhouden maar dat zal niet zo lang meer duren als je inderdaad sneller groeit van de 2e...
Ik had vanmiddag een korte broek aan die nu eigenlijk nog een beetje te groot is maar dan neemt ook alles lekker de ruimte zeg! Manlief vroeg of ik al zoveel gegroeid was... nou is dat geen compliment? Succes allemaal met het opgeblazen zijn!

Groetjes Moon

gelukkig zijn er meer die last hebben van ongewone dingen zoals boeren en scheten laten, ik wordt hier thuis herhaaldelijk vreemd aangegkeken. Mijn grapt ´s avonds wel eens van als je dat de hele nacht doet dan ga je maar op het logeerbed slapen. Dan zeg ik wees blij dat dit het is en dat ik 9 maanden niet sagerijnig meer ben. We maken er altijd maar een lolletje van. Ik vind het alleen verveldend als je buiten de deur bent, want dat boeren overkomt me gewoon en de scheten ook. Wat een onderwerp is dit zeg heerlijk, ach straks hebben we het over poepluiers spugen en nog meer van dat.

succes ermee dames

Terug
Bovenaan